تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803233435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشروی ارتش عراق در تکریت/ بیمارستان های بیجی مملو از اجساد داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیشروی ارتش عراق در تکریت/ بیمارستان های بیجی مملو از اجساد داعش


فرمانده تیپ واکنش سریع وزارت کشور عراق از آزاد سازی منطقه الحمرا بین شهر تکریت و منطقه بیجی خبر داد.وزارت دفاع عراق از کشته شدن ۶۵ تروریست از جمله یک فرمانده برجسته تروریست ها در حملات هوایی جنگنده های عراقی در استان های صلاح الدین و نینوا خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از العالم، سرتیپ "ایاد حمید اللهیبی" اعلام کرد که نیروهای عراقی همچنان در حال پیشروی برای آزاد سازی مناطق مختلف تکریت هستند. ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی این کشور موفق به بازپس گیری مناطق الحمره و المحزم در شمال تکریت از دست تروریست های داعش شدند و در حال پیش روی به سمت شهر بیجی هستند.  نیروهای ارتش عراق پس از درگیری با عناصر گروه تروریستی داعش موفق شدند امنیت را بر جاده بین بیجی و تکریت حاکم کنند و 25 مینِ کار گذاشته شده را در این منطقه خنثی کنند. منطقه الحمراء از مهمترین اماکن استقرار تروریست های داعش در صلاح الدین بود."رائد ابراهیم" استاندار صلاح الدین دیروز از آغاز عملیاتی گسترده در مناطق شمالی تکریت و بیجی با پشتیبانی نیروی هوایی عراق خبر داده بود. هدف از این عملیات، قطع کردن راه‌های امداد رسانی به تروریست های داعش است.   کشته شدن 65 تروریست از جمله یک فرمانده برجسته تروریست ها ارتش عراق روز جمعه عملیات گسترده ای برای آزاد سازی مناطق شمالی تکریت از وجود تروریست های داعش آغاز کرد. همچنین وزارت دفاع عراق از کشته شدن 65 تروریست از جمله یک فرمانده برجسته تروریست ها در حملات هوایی جنگنده های عراقی در استان های صلاح الدین و نینوا خبر داد.
بیمارستان های بیجی مملو از اجساد داعش

"صباح النعمان" سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم عراق دیروز اعلام کرد که در نخستین روز از عملیات علیه عناصر داعش در منطقه بیجی (40 کیلومتری شمال تکریت) بیمارستان عمومی این شهر کاملا از اجساد این گروه تروریستی پر شده است. النعمان به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: اجساد تروریست های به هلاکت رسیده و مجروحان داعش به این بیمارستان منتقل شده است. وی همچنین از عملیات گسترده عناصر داعش در ربودن جوانان بیجی خبر داد و تأکید کرد، این گروه تروریستی تلاش می کند از کمک جوانان به نیروهای عراقی در پاکسازی بیجی جلوگیری کند.

سرتیپ ستاد "حمد النامس" رئیس پلس صلاح الدین هم دیروز تأکید کرد: عملیات در مناطق شمال تکریت به سمت ناحیه بیجی همچنان ادامه دارد و تاکنون نیروهای امنیتی تلفاتی نداشته اند. وی گفت: نیروهای عراقی به ناحیه الریاش در نزدیک منطقه الحجاج در شمال تکریت رسیده اند و پشتیبانی نیروی هوایی نتایج خوبی به همراه داشته است. یک منبع نظامی اعلام کرد در حملات هوایی دیروز به مواضع گروه تروریستی داعش نزدیک پل الفتحه در صلاح الدین عراق ابو یاسر والی منطقه الفتحه و شش تن از معاونانش کشته شدند.

این منبع افزود: در حملات هوایی جنگنده های عراقی به منطقه شهرک تلعفر نیز 12 خودروی وابسته به گروه داعش منهدم شد. همچنین در حملات هوایی به منطقه شمال بیجی 50 تروریست کشته و 20 خودروی آنان منهدم شد و هشت تروریست در حمله مشابه به منطقه الحراریه در بیجی کشته شدند.

هدف از این عملیات به گفته منابع نظامی عراقی بستن راه های پشتیبانی گروه های تروریستی بین موصل و استان صلاح الدین بود. این در حالی است که عناصر تروریستی داعش پایگاه خود را در این مناطق از دست داده اند و عشایر آنجا نیز حمایت خود را از ارتش در نبرد با داعش اعلام کرده اند.

"جاسم الموسوی" نویسنده و تحلیلگر سیاسی عراقی نیز با اشاره به تغییرات به وجود آمده در پایگاه گروه های تروریستی در مناطق مزبور، پیش روی های ارتش عراق را نشانگر توان ارتش برای مقابله با گروه های تروریستی دانست.

عملیات مزبور منجر به آزادی شمار زیادی از روستاهای منطقه و به هلاکت رسیدن دهها نفر از تروریست ها و فرار باقی مانده های آن ها به جنوب موصل شده است.   پاکسازی جزیره بو ذیاب در شمال رمادی از وجود گروه تروریستی داعش یک منبع آگاه در فرماندهی عملیات الانبار از پاکسازی جزیره بو ذیاب در شمال رمادی از وجود گروه تروریستی داعش خبر داد. این منبع اعلام کرد نیروهای ارتش و پلیس با حمایت هوایی ائتلاف بین المللی توانستند پس از درگیری های شدید و کشته شدن شماری از افراد مسلح و انهدام مواضع و خودروهایشان ، منطقه بوذیاب را در شمال رمادی از وجود گروه تروریستی داعش پاکسازی کنند.

العیساوی افزود نیروهای امنیتی پیشرفت چشمگیری نیز در مناطق الخمسه کیلو و بو علی جاسم و منطقه تامیم و دیگر مناطق رمادی داشته اند و بزودی نتایج بهتری نیز بدست خواهند آورد.    


شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن