تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 15 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809542430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر موازنه قدرت در کوبانی/ مهار گردان تانک‌های شهر استراتژیک


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تغییر موازنه قدرت در کوبانی/ مهار گردان تانک‌های شهر استراتژیک


تروریست‌های داعش درحال خروج از کوبانی و فرار به سمت روستاهای اطراف این شهر هستند. تروریست‌های داعش در حال آموزش نیروهای خود برای به پرواز درآوردن جنگنده ها هستند. ارتش گردان تانک‌های شهر استراتژیک مورک را مهار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تلویزیون المیادین به نقل از مسئولان کرد خبر داد، شبه نظامیان داعش از شهرعین‌العرب(کوبانی)، خارج شده‌اند و به روستاهای اطراف این شهر عقب نشینی کرده‌اند.

بنابراین گزارش، نیروهای کرد توانسته‌اند پس از درگیری‌های شدید با نیروهای داعش بر بخش‌های زیادی از شهر کوبانی دوباره مسلط شوند.
÷یشروی های ارتش

از منطقه عین العرب در ریف شمالی حلب خبر می‌رسد که درگیری‌های شدید و سخت میان مبارزان کُرد و عناصر تکفیری داعش در سه محور همچنان ادامه دارد و به موازات آن داعش با 29 گلوله خمپاره نقاطی در این شهر و گذرگاه مرزی بین عین العرب و ترکیه را گلوله باران کرد. مدافعان کُرد در حال پیشروی در محور شرقی شهر هستند و تلاش دارند، بر دو منطقه «آسایش العام» و «مربع حکومتی» تسلط یابند.
منابع آگاه اعلام کردند، داعشی‌ها پس از ناتوانی در ورود به شهر حالا اقدام به حملات خمپاره‌ای به شهر می‌کنند؛ به طوری که طی 5 روز گذشته، موازنه قوا تغییر کرده و نیروهای کرد از حالت دفاعی به حالت تهاجمی تغییر راهبرد دادند.
÷یشروی های ارتش
هم اکنون درگیری‌های شدیدی اطراف بیمارستان دولتی عین العرب در محور جنوبی شهر جریان دارد و مبارزان کُرد تلاش می‌کنند، به هر طریق ممکن این بیمارستان را باز پس گیرند و داعش هم اکنون در ساختمان مرکز فرهنگی شهر متمرکز شده است. 
این گزارش، در ادامه به پیشروی کمیته‌های مردمی حمایت از کُردهای سوریه به سمت تپه «رادیو و تلویزیون» در محور غربی شهر عین العرب باز هدف خارج کردن آن از کنترل داعش و دور کردن بیش از پیش این گروه تکفیری از عین العرب خبر داد و اخبار منتشره در برخی منابع خبری و خبرگزاری‌ها مبنی بر عقب نشینی کامل داعش از شهر عین العرب و استقرار آن اطراف این شهر را تکذیب کرد.
شهر کوبانی از یکماه قبل هدف حملات داعش قرار گرفت که با مقاومت نیروهای کرد تلاش داعش برای سیطره بر شهر ناکام ماند. 
بر اساس این گزارش به نقل از فارس، شکست‌های داعش در عین العرب واقع در ریف شمالی حلب و جبهه النصره در ریف حماه واقع در مرکز سوریه از دیگر مهمترین خبرهای سوریه است.  
÷یشروی های ارتش

رویترز: داعش در حال آموزش خلبان برای جنگنده‌های خود است/پرواز آزمایشی بر فراز حلب
یک گروه دیده‌بان حقوق بشر انگلیسی می‌گوید که تروریست‌های داعش که حالا سه فروند جنگنده در اختیار دارند، در حال آموزش نیروهای خود برای به پرواز درآوردن این ادوات نظامی هستند.
در حال حاضر یک پرواز آزمایشی بر فراز حلب انجام شده است.   

 سیطره ارتش سوریه بر گردان تانک‌های شهر «مورک»
نیروهای ارتش سوریه به فرماندهی سرهنگ «سهیل الحسن» ساعاتی پیش موفق شدند، کنترل گردان تانک‌های شهر استراتژیک «مورک» در ریف شمالی حماه واقع در مرکز سوریه را در دست بگیرند و در آستانه پیروزی بزرگ دیگری قرار گیرند.
    
یگان‌های ارتش سوریه موفق شدند، بر بخش‌های گسترده‌ای از منطقه «حویجه صکر» در نزدیکی فرودگاه نظامی «دیر الزور» پس از درگیری‌های شدید و سخت که کشته و زخمی شدن و به اسارت گرفتن شماری از تکفیری‌های داعشی را در پی داشت، تسلط یابند. هدف از عملیات حویجه صکر تامین امنیت مناطق پیرامونی فرودگاه نظامی دیر الزور و توسعه کمربند امنیتی پیرامون آن و قطع راه‌های امداد و کمک‌رسانی و انتقال تجهیزات نظامی از سمت «حسکه» به شهر دیر الزور و برای داعش بود. هلاکت 40 تروریست انگلیسی در سوریه
یک گزارش انگلیسی نشان می دهد که حدود 40 تروریست تبعه این کشور در سوریه به هلاکت رسیده اند.
 این گزارش می افزاید: این آمار جدید نشان می دهد که تفکر و سیاست گروه تروریستی داعش همچنان درحال جذب افراطی های انگلیسی برای مشارکت در صفوف این گروه در سوریه و عراق است.

براساس گزارش روزنامه "دیلی تلگراف"، 4انگلیسی تندرو، از جمله یک نوجوان شهر برایتون در جنوب این کشور در جریان حملات هوایی ماه گذشته از پا در آمده اند.
این روزنامه انگلیسی به نقل از یک کارشناس خاطرنشان کرد، جوانانی که برای جنگیدن به سوریه می روند، احساس افسردگی و تنهایی می کنند و باید به آنها اجازه بازگشت داد و آنها را مجرم ندانست.
"جاستین ویلبی" سراسقف کانتربری هم گفت: "سران جهان از طریق مقابله با تندروهای بنیادگرا وارد درگیری کورکورانه و بی هدفی می شوند و گسترش دامنه عملیات نظامی در خاورمیانه می تواند این گونه در منطقه به نظر برسد که این اقدام آغاز دوباره جنگ های صلیبی است و همین امر نیز باعث تقویت تندروها می شود."
دیلی تلگراف در این گزارش اسامی برخی از جوانان را که به صفوف گروه تروریستی جبهه النصره یا گروه تروریستی داعش پیوسته اند و عمر آنها از 20 سال تجاوز نمی کند، منتشر کرده است.


 


شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن