تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820159949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جوان در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه جوان عنوان های «آمریکا به دنبال توافق هسته ای لحظه آخر»، «رویارویی ساحل غربی با رژیم اشغالگر یک پروژه اساسی است» و «آیت الله جنتی: ما اسلام و انقلاب و نظام را بیشتر از فرزند دوست داریم» را برای انتشار در شماره ی روز شنبه برگزید.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع آمریکا به دنبال توافق هسته ای لحظه آخر، اختصاص داد و عنوان کرد: پس از پایان دور اخیر مذاکرات هسته ای بر سربرنامه هسته ای تهران، دیپلمات های ایران و امریکا بدون مشخص کردن اینکه به چه دستاوردی رسیده اند، گفتند که مذاکرات سخت بوده اما پیشرفت هایی نیز حاصل شده است. همین مساله تشخیص اینکه مذاکرات در چه وضعیتی قرار دارد را سخت می کند. با وجود این به نظر می رسد امریکا با اصرار بر عدم تمدید مهلت 24 نوامبر (سوم آذر) به دنبال این است که طی حدود 35 روز آینده، با ایران به یک توافق دقیقه نودی برسد.
روزنامه جوان با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رویارویی ساحل غربی با رژیم اشغالگر یک پروژه اساسی است، نوشت: رهبر انقلاب اسلامی در بیان راهبرد دوم، برنامه ریزی برای همراه شدن بخش ساحل غربی فلسطین در رویارویی با رژیم اشغالگر را یک پروژه اساسی برشمردند و تأکید کردند: جنگ با رژیم صهیونیستی، یک جنگِ سرنوشت است که باید تکلیف را نهایی کند و باید کاری کرد که دشمن همان نگرانیهایی را که از ناحیه غزه دارد، از طرف ساحل غربی نیز احساس کند.
آیت الله جنتی: ما اسلام و انقلاب و نظام را بیشتر از فرزند دوست داریم، تیتر دیگر این روزنامه است. آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان عنوان کرد: ما به اسلام و انقلاب و نظام بیش از فرزند علاقه مند هستیم؛ فرزندی که راه خود را از ما جدا می کند طبیعی است که... افرادی با ابزار سوء سیاسی قصد قبضه کردن خبرگان را دارند؛ من از این افراد حسن نیتی سراغ ندارم؛ البته تعداد این افراد زیاد نیست ولیکن بیکار ننشستند؛ این امر به شورای نگهبان مربوط نمی شود و بیشتر از فضای سیاسی و اجتماعی است.
این روزنامه به عنوان حکم اعدام آیت الله نمر ماشه اعتراضات عربستان را چکاند‏، پرداخت و نوشت: اولین واکنش عملی نسبت به حکم ظالمانه اعدام روحانی مبارز شیعه عربستانی توسط مردم ‏مناطق شرقی عربستان برداشته شد. اگرچه واکنش های شیعیان در سراسر منطقه نشان می‏دهد ‏در صورتی که آل‏سعود بخواهد این حکم را اجرا کند، باید منتظر عواقب جدی آن باشد. شب پنج شنبه تظاهرات با شکوهی در استان های القطیف و العوامیه برپا شد تا مردم این ‏مناطق نشان دهند که صدور حکم اعدام آیت الله نمر نه تنها باعث ترس آنها نشده است بلکه ‏هر گونه اقدام عربستان می تواند سرآغاز زنجیره ای از واکنش های غافلگیرکننده شیعیان ‏عربستان و دیگر کشورهای اسلامی علیه منافع آل سعود باشد.
روزنامه جوان با انعکاس سخنان علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر آغاز توزیع بسته های امنیت غذایی به 8 میلیون نیازمند، نوشت: توزیع بسته های امنیت غذایی از هفته جاری آغاز خواهد شد، اعتبارات توزیع این بسته ها تامین شده است. در مرحله نخست از توزیع بسته های امنیت غذایی حدود هفت میلیون و 500 هزار نفر از نیازمندان و مددجویان کمیته امداد بهزیستی از ایت تسهیلات استفاده کردند. در مرحله دوم نیز بنا داریم 500 هزار نفر به تعداد افراد دریافت کننده بسته های امنیت غذایی اضافه کنیم.

**9128**9131


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن