تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819556932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش صربستان با سلاح و تجهیزات روسیه نوسازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ارتش صربستان با سلاح و تجهیزات روسیه نوسازی می شود بلگراد-ایرنا- توافق نامه همکاری های نظامی وفنی که روز پنجشنبه بین صربستان و روسیه دربلگراد امضا شد پایه واساس همکاری های آینده و مذاکرات برای نوسازی ارتش صربستان ازجمله خرید تجهیزات نظامی و هواپیماهای جنگی ازروسیه است.


به گزارش ایرنا، براتیسلاو گاشیچ وزیردفاع صربستان دراین باره روز جمعه در یک برنامه تلویزیونی گفت: صربستان به عنوان کشوری مستقل برای اولین بار قراردادی را با فدراسیون روسیه امضا کرده که پایه واساس برای همکاری و مذاکرات آینده جهت بازسازی ارتش، خرید تجهیزات وقطعات یدکی است.
گاشیچ ابراز امیدواری کرد که صربستان با ادامه این اصلاحات در ارتش برای خرید هواپیمای جنگی جدید در سال 2016 میلادی آماده می شود.
وی با اشاره به اینکه صربستان با روسیه درگذشته نیز بدون این قرارداد همکاری نظامی بسیار خوبی داشته است، افزود : اکنون با امضای این توافق نامه همکاری های نظامی بین دوکشور درزمینه های نظامی آموزشی، نظامی پزشکی و نظامی فنی گسترش پیدا می کند.
وزیر دفاع صربستان به اهمیت توسعه صنایع دفاعی این کشور اشاره کرد و گفت: به این طریق صربستان می تواند در زمینه نظامی به جایگاه خود که به آن تعلق دارد، دست یابد و در عین حال صنعت نظامی عامل صنعتی شدن کشور شود.
گاشیچ برموضع دولت بلگراد درروند ائتلاف اروپایی کشور اشاره کرد وگفت که صربستان درجهت منافع شهروندان خواهان همکاری با شرق وغرب است.
براتیسلاو گاشیچ وزیر دفاع صربستان و آلکساندر واسیلیویچ فومین رییس اداره همکاری های نظامی فدراسیون روسیه روزپنجشنبه 24 مهرماه امسال توافق نامه همکاری نظامی فنی را درحضور ولادیمیر پوتین وتومیسلاو نیکولیچ روسای جمهوری روسیه وصربستان امضا کردند.
به مناسبت هفتادمین سالگرد آزادی بلگراد ازاشغال آلمان نازی و شکست فاشیسم در جنگ جهانی دوم، روز پنجشنبه ، پس از29 سال برای اولین بار رژه نظامی درحضور رییس جمهور فدراسیون روسیه دربلگراد برگزار شد.
اروپام**1**436**1859


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن