تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819320458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در این روستا همه چیز بی جهت آتش می گیرد +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
در این روستا همه چیز بی جهت آتش می گیرد +عکس سریال آتش سوزی های این منطقه باعث شده است در این مدت دانشندان در رشته های مختلف مانند فیزیک، زمین شناسی یا آتش فشان شناسی به این منطقه سفر کنند.

سریال آتش سوزی های این منطقه باعث شده است در این مدت دانشندان در رشته های مختلف مانند فیزیک، زمین شناسی یا آتش فشان شناسی به این منطقه سفر کنند.
نزدیک به 10 سال است که مردم روستای "کانتو دی کارونیا" از صدها آتش سوزی عجیبی صحبت می کنند که بدون هیچ دلیل روشنی رخ می دهند. این آتش سوزی ها ممکن است شامل یک کاناپه در خانه یا یک ماشین در خیابان باشند.
در این روستا همه چیز بی جهت آتش می گیرد +عکس
آتش نشانی تا به حال نتوانسته است دلیل این آتش سوزی ها را بیابد چرا که هیچ مورد عجیبی در اطراف محل سانحه دیده نمی شود. سریال آتش سوزی ها باعث شده است در این مدت دانشندان در رشته های مختلف مانند فیزیک، زمین شناسی یا آتش فشان شناسی به این منطقه سفر کنند.
 در این روستا همه چیز بی جهت آتش می گیرد +عکس
تحقیقات در تمامی زمینه ها برای بدست آوردن دلیل اصلی آتش سوزی ها بی نتیجه بوده است به همین دلیل مردم بومی این روستا نیروهای فرازمینی و موجودات فضایی را مسبب اصلی این اتفاقات می دانند. آن ها فکر می کنند که این ها نشانه هایی از موجودات ناشناخته هستند.اولین آتش سوزی در سال 2004 رخ داد. در آن حادثه یک دستگاه مایکروویو به همراه جاروبرقی در دو نقطه مختلف از روستا آتش گرفتند و از آن پس از هر چند هفته یکبار یک سانحه به این شکل رخ می دهد که باعث ترس بیش از اندازه مردم بومی شده است.
 در این روستا همه چیز بی جهت آتش می گیرد +عکس
تا به حال افراد زیادی از این منطقه مهاجرت کرده و به روستاهای اطراف رفته اند اما هنوز خانواده های بومی در این منطقه هستند و در کنار آن ها دانشمندان حضور دارند تا شاید با تحقیقات بیشتر به نتیجه درستی برسند.خبرنگاران اخبار مرتبط:توقف زمان در مرموز و عجیب ترین روستای ایران ! روستایی خنده دار و عجیب در ترکیه! + عکسعکس : یک عابر بانک عجیب در روستا !

جمعه 25 مهر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن