تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804105826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مشهد: ولایت مداری مهمترین امتیاز ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه مشهد: ولایت مداری مهمترین امتیاز ملت ایران است مشهد - ایرنا - امام جمعه مشهد از ولایت مداری و تبعیت از منویات ولی فقیه به عنوان مهمترین امتیاز ملت ایران در مقایسه با سایر ملتها یاد کرد و گفت: مردم ولایت مدار ایران به رغم همه ترفندهای دشمنان پای ستون خیمه انقلاب استوار ایستاده اند.


به گزارش ایرنا، آیت الله "سید احمد علم الهدی" در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با بیان اینکه مقابله با جبهه ولایت فقیه از لحظات بعد از واقعه غدیر خم آغاز شد، افزود: امروز هم که دشمنان احساس می کنند با وجود رهبری ولی فقیه نمی توانند به اهداف خود علیه نظام جمهوری اسلامی دست یابند، عداوتهای گسترده ای را علیه آن انجام می دهند.
وی اظهار کرد: امروز جبهه ولایت به پهنای نظام جمهوری اسلامی درآمده و عداوت دشمنان با این نظام به دلیل مواجهه با یک انقلاب مردمی و دموکراسی و یا پهنه جغرافیایی یک کشور نیست بلکه به دلیل وجود یک نظام است که قرار است با رهبری های حکیمانه ولی فقیه تا زمان ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ادامه و توسعه یابد.
وی در بخش دیگری از خطبه ها توجه به رفع مشکلات مسکن در جامعه و ساماندهی این بخش را یکی از مولفه های مهم در سبک زندگی اسلامی دانست و خواستار توجه بیشتر مسوولین دولتی و قضایی نسبت به آن شد.
امام جمعه مشهد گفت: مشکل مسکن به عنوان یک مشکل لاینحل در آمده و مدیریتهای اجرایی کشور در هر دولتی از حل کامل آن ناتوان بوده اند.
وی در تشریح دلایل مهم این مشکل افزود: مسکن، سوژه سودجویی و سوداگری ها قرار گرفته و سرمایه داران به جای آنکه سرمایه خود را در مسیر تولید و روان کردن چرخ تولید به کار گیرند، آن را صرف ساخت و ساز مسکن با هدف کسب منافع هنگفت نموده و نیاز اولیه زندگی را به یک سرمایه کلان تجاری و سودآور تبدیل می کنند.
آیت الله علم الهدی گفت: این مساله خانواده ها را آواره می کند و دختر و پسر جوان را از ازدواج باز می دارد و نیروی جوان و با استعداد را در عرصه فعالیت های اقتصادی از کار می اندازد و در نهایت ثروت هزاران و میلیون ها انسان در جیب چند سرمایه دار انباشته می شود.
وی با بیان اینکه در نگاه دین مبین اسلام، مسکن به عنوان یک نیاز مبرم و از نیازهای اساسی انسانها و جامعه مطرح است، افزود: بر اساس دیدگاه اسلام تامین نیازهای اولیه زندگی نباید به بستری برای معاملات تجاری، سوداگری و معامله و منافع کلان عده ای خاص تبدیل شود.
نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سرمایه گذاری در نیازهای اولیه به عنوان رقابت، تجارت و دستیابی به سود کلان، از دیدگاه دین مبین اسلام محکوم است.
امام جمعه مشهد ضمن تاکید بر بازنگری و توجه دستگاه قضایی به صدور احکام تخلیه واحد های مسکونی گفت: بیرون کردن یک خانواده درمانده از یک خانه استیجاری به دلیل دریافت دیرهنگام و یا به خاطر اجاره بها توسط مالکین این واحدها به هیچ عنوان صحیح نیست و حرکت ضد انسانی و ضد اسلامی می باشد.
وی از دستگاه قضایی و قضات خواست بدون احراز توانایی مستاجر حکم تخلیه صادر نکنند./2
7490/ 664


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن