تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798998671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مكتب حسيني تنها براي نگه داشتن اسلام بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی حجت‌الاسلام حدادیان:
مكتب حسيني تنها براي نگه داشتن اسلام بوده است
بیرجند - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت شهرستان بشرویه گفت: مكتب حسيني تنها براي نگه داشتن اسلام بوده و بها دادن به كانون خانواده در اسلام بسيار سفارش شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان درخطبه‌های این هفته نمازجمعه بشرویه اظهارکرد: كم كم صدای قافله آقا اباعبدالله الحسین(ع) به گوش می‌رسد و همه تکایا و مردم خود را برای عزاداری و ماه محرم آماده می‌كنند. وی بیان کرد: همه به محافل حسینی و عزاداری دعوت شده و ابراز محبت خود را به سالار شهیدان در سراسر نقاط جهان و در بین مسلمانان نشان مي‌دهند. حجت‌الاسلام حدادیان افزود: قیام عاشوری آقا اباعبدالله الحسین(ع) تنها با هدف اجراي فرامين الهي و دو فريضه مهم امر به معروف و نهي از منكر انجام شد تا حق از باطل گرفته شود. وی ادامه داد: امام حسین(ع) در برابر ظلم و ستم ايستادگي كرد و امروزه ما نيز بايد با ادامه دادن راه و مكتب حسيني زمينه ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) را فراهيم و در برابر ظلم ستمكاران ایستادگی کنیم. حجت‌الاسلام حدادیان با بیان اینکه امام حسین(ع) در قيام خود دو فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر را پیگیری می‌کردند، افزود: این امور باید در جامعه بشری ما نیز مورد توجه قرار گرفته و از همان نسل‌هاي كودكي رواج پيدا كند. امام جمعه موقت شهرستان بشرويه اظهارکرد: انسان‌ها نبايد تنها هدف خود را دنبال کرده و دنبال دنیاطلبي و خودنشانی بروند بلكه بايد با دقت نظر، مدیریت و سازماندهی ادامه دهنده قیام اصلی امام حسین(ع) بوده و در این راستا توجه به اندیشه زلال و اهداف عالیه آقا نیز در نظر گرفته شود. حجت‌الاسلام حداديان خطاب به مداحان و فرهنگيان ترويج حسيني نيز افزود: تمام مداحي‌ها بايد در وصف ائمه و تنها نشان‌دهنده وقايع باشد و از پراكني در گفتار و حاشيه‌ها خودداري کرد. وی در ادامه به روز مباهله و روز خانواده هم اشاره كرد و افزود: اين روز نشانگر حقانیت اصل ادعای پیامبر(ص) یعنی دعوت به اسلام و بیانگر فضیلت ویژه همراهان وی نیز دانسته می‌شود. حجت‌الاسلام حدادیان بیان کرد: انجام دادن اعمال نيك و صالح تنها در دين مبين اسلام انجام مي‌شود و بايد خانواده با تكريم و احترام بر يكديگر حق و حقوقات خود را رعايت كنند. وی خطاب به نماز گزاران گفت: برای انجام کار خیر نباید آن را بازگو کرد و تنها باید برای رضای خدا و اصل نیت و خلوص دل انجام داد. حجت‌الاسلام حدادیان افزود: هیچگاه نباید به ظاهر عمل متکی بود و باید فهمید این عمل در راه رضای خدا و تنها برای خشنودی پروردگار انجام شود. امام جمعه موقت شهرستان بشرويه تصریح کرد: در همه خانواده‌ها دو ركن اصلي وجود پدر و مادر وجود دارد كه همانند دو بال در سعادت خانواده تلاش می‌کنند. حجت‌الاسلام حدادیان با بیان اینکه متاسفانه در جوامع غربی با به تاراج گذاشتن زیبایی‌های زن محیط خانواده را ناامن می‌کنند، یادآور شد: زنان با چادر و حجاب کامل می‌توانند خود را از خطرات و چالش‌های جامعه دور نگه دارند.


۱۳۹۳/۷/۲۵ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن