تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگداشت شهریار در شهر طرابوزان ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بزرگداشت شهریار در شهر طرابوزان ترکیه آنکارا - ایرنا- بزرگداشت "محمدحسین شهریار" شاعر نامدار و فقید ایرانی در شهر "طرابوزان" ترکیه، در قالب برنامه های هفته فرهنگی تبریز برگزار شد.


آخرین روز هفته فرهنگی تبریز به همت شهرداری های دو کلانشهر تبریز و طرابوزان در مرکز فرهنگی شهر طرابوزان به معرفی و بزرگداشت شاعر شهیر کشورمان شهریار اختصاص یافت.
در این مراسم که با حضور استاندار، شهردار و چند تن از مسئولین بلندپایه طرابوزان همراه بود، پس از سخنرانی مشاور عالی شهردار تبریز و استاندار و شهردار طرابوزان، "علی اصغر شعر دوست" سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان و استاد زبان وادبیات فارسی ضمن شرح احوال و آثار شهریار، برخی از اشعار زیبای شاعر معاصر کشورمان از جمله ابیاتی از "حیدربابا" را برای حضار بازخوانی کرد.
سپس قطعه ای مرکب از موسیقی و نمایش مرتبط با اشعار شهریار به اجرا در آمد و تندیس برنزی زیبای شهریار از سوی شهرداری تبریز به شهرداری طرابوزان اهدا شد.
هفته فرهنگی و هنری تبریز با هدف معرفی فرهنگ، هنر و تاریخ شهر تبریز طی مراسمی در محل مرکز فرهنگی اصلی طرابوزان در شمال شرق ترکیه برگزار شد.
خاورم**2011**7074**2017


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن