تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798949262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب خراب شدن هواپیمای جان کری: واشنگتن، ایران را تحریم هواپیمایی کرد اما هواپیمان جان کری خراب شد/ کری همانند یک فقیر یتیم بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بازتاب خراب شدن هواپیمای جان کری: واشنگتن، ایران را تحریم هواپیمایی کرد اما هواپیمان جان کری خراب شد/ کری همانند یک فقیر یتیم بود
خراب شدن هواپیمای وزیر خارجه آمریکا در وین با واکنش های قابل توجهی در رسانه های غربی همراه بود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از وال استریت ژورنال، تحریم‌های ده ساله‌ی آمریکا صنعت هواپیمایی ایران و ناوگان شرکت جت بوئینگ را فلج کرد اما این هواپیمای وزیر خارجه آمریکا بود که در وین خراب شد.

هواپیمای «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در جایی که وی برای مذاکرات گروه 1+5 با ایران برای محدود کردن برنامه هسته ای تهران شرکت کرده بود، خراب شد.

مشکلات مربوط به مخزنِ سوخت هواپیمایی وزیر خارجه آمریکا، دیپلمات ارشد آمریکایی را مجبور به پرواز با یک خط هوایی تجاری به خانه کرد.

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، در واکنش به این موضوع به خبرنگار المانیتور گفته بود: پس این فقط هواپیماهای ما نیستند که خراب می شوند.

این برای دومین بار است که هواپیمای جان کری خراب می شود، بار گذشته هواپیمای مخصوص وزیر خارجه آمریکا تابستان گذشته در هاوایی دچار مشکل شد.

جن ساکی، وزیر خارجه آمریکا در واکنش به این موضوع نیز به خبرنگاران گفت: سخت ترین موضوعی که می تواند در یک روز اتفاق بیفتد این است که مجبور باشید با یک پرواز تجاری مسافرت کنید.

وال استریت ژورنال در ادامه این گزارش به تحریم های آمریکا علیه ایران اشاره کرده و می نویسد: تحریم های آمریکا به توانایی ایران در سال های اخیر برای خرید قطعات یدکی و سوخت هواپیما ضربه بسیاری وارد کرد.

توافق موقتی که میان ایران و قدرت های جهانی به امضا رسید توانایی خطوط هوایی ایران برای خرید قطعات از شرکت های آمریکایی را تسهیل کرد. شرکت هایی همچون بوئینگ و ژنرال الکتریک.

روزنامه انگلیسی دیلی میل نیز در گزارشی در این باره نوشت: ممکن است که آمریکا قدرتمندترین قدرت نظامی و اقتصادی جهان باشد اما وقتی به حمل و نقل دیپلمات ارشد این کشور به دنیا می رسد، این موضوع باعث می شود که وی همانند یک یتیم فقیر باشد.

برای چهارمین بار طی یک سال گذشته، و دومین بار در سه ماه گذشته، جان کری وزیر خارجه آمریکا برای بازگشت به آمریکا مجبور شد تا از پرواز تجاری استفاده کند.

خراب شدن هواپیمای جان کری و بازگشت وی به واشنگتن با پرواز تجاری پس از مذاکرات هسته ای با دیپلمات های ارشد اروپا و ایران موجب آن شد که مقامات وزارت خارجه آمریکا بگویند که سخت ترین موضوعی که در طول یک روز ممکن است به وجود بیاید این است که شما مجبور باشید با یک پرواز تجاری پرواز کنید. 






۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن