تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819735128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابولا و تکاپوی مسوولان بهداشت چین/ اقدامات کنترلی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ابولا و تکاپوی مسوولان بهداشت چین/ اقدامات کنترلی آغاز شد پکن- ایرنا- مسوولان بهداشت چین در پی شیوع بیماری ابولا در برخی نقاط دنیا، اقداماتی کنترلی را به منظور جلوگیری از شیوع آن در این کشور آغاز کردند.


کمیته بهداشت و برنامه ریزی جمعیت چین روز جمعه با صدور اطلاعیه ای از مسوولان مناطق مختلف کشور خواست تا هر اقدامی که برای پیشگیری و شیوع احتمالی بیماری در کشور لازم است، انجام دهند.
با توجه به شیوع بیماری ابولا در آفریقای غربی و برخی نقاط دنیا، خطر شیوع این بیماری مهلک در چین نیز افزایش یافته و مسوولان بهداشتی این کشور را به شدت نگران کرده است.
در همین رابطه، کمیته بهداشت و برنامه ریزی جمیت چین از تمامی ارگان های دولتی، بیمارستان ها و آژانس های بهداشتی خواست تا پیش از تاریخ سی و یکم ماه اکتبر تمامی اقدامات کنترلی لازم را برای جلوگیری از شیوع بیماری ابولا در سراسر کشور انجام دهند.
چین پیشتر کمک هایی را به ارزش 200 میلیون یوان برای کشورهای آفریقایی گرفتار این بیماری تخصیص داده بود.
این کمک ها که بیشتر شامل مواد دارویی و غذایی بود، به دستور"شی جین پینگ" رییس جمهور چین ارسال شد.
چندی پیش نیز یک شرکت داروسازی چینی اعلام کرد که یک داروی آزمایشی برای درمان این بیماری مهلک را به آفریقا فرستاده است تا روی تعدادی از بیماران آزمایش شود.
چین علاوه بر ارسال این دارو، گروهی امدادگر پزشکی را نیز به آفریقا گسیل کرد و از آنان خواست تا با انجام آزمایشات کلینیکی، تاثیرات مصرف داروی یاد شده روی بیماران را مورد بررسی قرار دهند.
براساس تازه ترین آمار ارائه شده از سوی سازمان بهداشت جهانی که در 12 اکتبر (20 مهر) منتشر شد، تاکنون 4 هزار و 493 نفر بر اثر شیوع این بیماری جان خود را از دست داده اند.
بنا بر گزارش همین سازمان، تعداد مبتلایان به این بیماری تاکنون در هفت کشور جهان گزارش شده که عمده مبتلایان در لیبریا، سیرالئون و گینه در غرب آفریقا هستند.
تعداد مبتلایان بالغ بر 8 هزار و 997 نفر تخمین زده می شود.
آساق ** 1597 **7074**2017


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن