تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819874775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولتيماتوم دادستان کل کشور به دولت در خصوص شبکه هاي اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۲۴ب.ظ)
اولتيماتوم دادستان کل کشور به دولت در خصوص شبکه هاي اجتماعي دادستان کل کشور گفت: اگر دولت نسبت به کنترل شبکه‌هاي اجتماعي اقدام نکند، دستگاه قضا وارد عمل مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي گفت: دولت در مهلت باقي‌مانده نسبت به تعيين تکليف شبکه‌هاي اجتماعي اقدام کند.
وي تأکيد کرد: با فعاليت شبکه‌ها در فضايي سالم مخالفت نداريم اما اگر دولت نسبت به کنترل اطلاعاتي و مسدود سازي اين شبکه‌ها اقدام نکند، دستگاه قضا وارد عمل مي‌شود. اين عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: طي چند روز اخير جلسه‌اي با حضور وزراي مربوطه، مسؤولين عالي قضايي و با حضور رياست قوه‌ قضائيه تشکيل و در اين نشست تأکيد شد نسبت به شبکه‌هاي اجتماعي که واقعا مفسده دارد و با موازين و ارزش‌هاي نظام ناساگار است، طبق قوانين و مقررات بايد کار ايجابي و سلبي صورت گيرد و خوب است اين کار از سوي مسؤولان وزارت ارتباطات و دست اندرکاران مربوطه انجام شود.
دادستان کل کشور افزود: اميدواريم در اين مهلتي که مقرر شده است هم اقدامات ايجابي و هم سلبي ازطرف دست اندرکاران دولت انجام بگيرد و نياز به اين نباشد که کار با اقدامات قضايي دنبال شود. آنچه که از سوي قوه قضائيه اعلام شد اين بود که اگر مردم از شبکه‌هاي اجتماعي در يک فضاي سالم استفاده کنند مشکلي ندارد و مشکل ما وقتي است که به ارزش‌هاي نظام، امام راحل(ره) و مقدسات اهانت صورت مي‌گيرد و امور خصوصي مردم را بدون اجازه در اين شبکه ها منتشر مي‌کنند.
رئيسي اظهار داشت: شکايت‌هاي زيادي داشته‌ايم که اين شکايت‌ها مخصوص اشخاص است که بدون رضايت افراد، اطلاعات شخصي آنها را بر روي سايت‌ها منتشر کردند و اين‌گونه اقدامات جرم و قابل پي گيري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن