تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798409586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلیم و تربیتمان باید اساس دینی و ملی پیدا کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی: تعلیم و تربیتمان باید اساس دینی و ملی پیدا کند خبرگزاری پانا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی دراجلاس رواسای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در حضور مدیرکل آموزش و پرورش گفت : ما باید در حوزه آموزش و پرورش به سمتی برویم كه تعلیم و تربیتمان اساس دینی و ملی پیدا كند
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۴ مهر ساعت 13:02



به گزارش خبرگزاری پانا،علیرضا راد فر در این نشست که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و روسای مناطق 24 گانه ی استان آذربایجان غربی در محل باشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شده بود گفت: آموزش و پرورش سنگ بنای آینده كشور است و نقشی بسزا در تربیت نیروی انسانی بعنوان سرمایه اساسی هر جامعه ایفا می‌كند. وی با تشریح برخی ملاكهای توسعه یافتگی كشورها افزود: بحث تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش یكی از اساسی‌ترین و مهمترین شاخص ها در سنجش میزان توسعه یافتگی كشورهاست و كشورهای مختلف تلاش می‌كنند با ارتقای این شاخص، جایگاه خود را در دنیا بهبود بخشند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همچنین به تاكیدات دین مبین اسلام در خصوص اهمیت تعلیم و تربیت اشاره كرد و گفت: علی رغم اینكه دین اسلام توجه و اهمیت ویژه ای را به مقوله تعلیم و تربیت قائل شده اما متاسفانه در سالهای گذشته به این موضوع توجه زیادی نشده و لازم است در مقطع كنونی برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته برنامه ریزی و اقدام شود. رادفر با اشاره به نگاه حضرت علی(ع) به امر تعلیم و تربیت نیز گفت: تعلیم و تربیت همانند حك كردن نوشته بر لوح سنگی است لذا مدیران، معلمان و مربیان باید در بحث تعلیم و تربیت به ماندگاری آثار آن در میان دانش آموزان توجه كافی داشته باشند. معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با تاكید بر لزوم تحقق و اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه اقدامات آموزش و پرورش ما را به سمت اقدامات صحیح در این حوزه حرکت می دهد. رادفر همچنین گفت: در انتخاب مدیران آموزش و پرورش باید از نگاههای جناحی و ستادی اجتناب كرد و از افرادی استفاده نمود كه دارای توانمندی، تخصص، تجربه، شجاعت و خیرخواهی باشند.
وی در پایان جلسه در گفت و گویی با معاونین و رئیس سازمان دانش آموزی گفت :خبرگزاری پانا در سال های گذشته در رکود به سر می برد که خوشبختانه با حضور مدیریت جدید توانسته خود را در صدر جدول اخبار در بین سایر استان ها قرار دهد و این مرهون زحمات بی وقفه می باشد.
وی اظهار داشت :نه تنها خبرگزاری پانا از لحاظ آماری بسیار رشد قابل قبولی داشته بلکه اخبار از لحاظ کیفیت نیز برتری خاصی در بین سایر رسانه ها و خبرگزاری ها دارد و از این لحاظ قابل تقدیر است.
دکتر رادفردر ادامه از برنامه ها و طرح های در آمد زایی سازمان دانش آموزی به عنوان قدمی مثبت یاد کرد و از مجموعه ی مدیریت آموزش و پرورش خواست به تقویت و حمایت از برنامه های تامین منابع و درآمد زایی همت گمارند. رادفر در ادامه اظهار كرد: احترام به شهدا و شناساندن جایگاه شهدای والامقام به دانش آموزان نیز از مهمترین مواردی است كه معلمان و مدیران باید به آن توجه كافی داشته باشند. گفتنی است اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به مدت سه روز در محل باشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار و در این اجلاس سیاستهای آموزشی و پرورشی نظام تعلیم و تربیت در استان تبیین و تشریح می شود. آموزش مبانی تحول بنیادین در آموزش و پرورش یکی دیگر از اهداف این اجلاس می باشد .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن