تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803875187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوهیان: برگرداندن بسکتبال اصفهان به شرایط سابق سخت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "تکلیف 60 بازیکن تیم های غایب چه می شود؟"؛
کوهیان: برگرداندن بسکتبال اصفهان به شرایط سابق سخت است
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن می گوید: استان هایی که تیم های فوتبال یا بسکتبال آنها از لیگ رفته اند برای برگرداندن تیم خود مشکلات زیادی داشتند. حالا صدای این زنگ خطر را کسی در اصفهان نمی شنود.
فرزاد کوهیان سرمربی فصل قبل تیم بسکتبال ذوب آهن در شرایطی که سعید آذری مدیرعامل باشگاه در دسترس خبرنگاران برای پاسخگویی نبود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همه ما با تصور اینکه ذوب آهن در نهایت به لیگ می آید به فکر تیم دیگری نبودیم. اگر شرایط زودتر مشخص می شد شاید فرصتی برای مذاکره با دیگران بود. البته من بیشتر از اینکه برای خودم و بازیکنان ناراحت باشم برای استان اصفهان ناراحتم که همیشه در بسکتبال مطرح بوده و سال ها در لیگ نماینده داشته است اما حالا یک تیم ندارد.

عملکرد هیئت خوب نبوده است

وی تاکید کرد: این شرایط نشان می دهد آنهایی که در هیئت بسکتبال اصفهان بوده اند هم عملکرد خوبی نداشتند. نباید از هیئت به عنوان پایه ای استفاده شود که خودمان تیمداری کنیم. مشکلاتی هم در این میان گریبانگیر ذوب آهن شد که باید به آنها کمک می شد تا وارد لیگ شوند. ذوب آهن تیم متفاوتی است. مطمئنم که به غیر از دست اندرکاران کارخانه کمک دیگری برای بسکتبال ذوب آهن نبوده است. امیدوارم مسئولان ذوب آهن هم تجدید نظر کرده و وارد لیگ شوند.

وی افزود: این خلاء و فاجعه ای در استان اصفهان است که برگرداندن آن به شرایط سابق به راحتی اتفاق نمی افتد همانطور که بسیاری از شهرها تیم فوتبال و والیبال خود را از دست دادند و برگرداندن آن راحت نبود. این زنگ خطری است که کسی در اصفهان صدای آن را نمی شنود. شرایطی برای بسکتبال به وجود می آید که علاقمندان بی شمار اصفهانی برای تماشای بازی ها باید به شهرهای دیگر مسافرت کنند و این برای استان خوب نیست. متاسفانه این موضوع برای بعضی دست اندرکاران هم اهمیتی ندارد و ندیده ام که دلسوزی کنند. 

وی گفت: ذوب آهن در سال های گذشته درگیر مسائل زیادی بوده است. از زمانی که آذری مدیر باشگاه آمد هم مشکلات زیادی از گذشته وجود داشت که شدیدا درگیر این مسائل شد. به نظرم استان اصفهان که شرایط پرباری دارد باید به ذوب آهن کمک کند و تمام بار روی دوش ذوب آهن گذاشته نشود. از داخل کارخانه هم بیشتر حمایت شود تا تیم بسکتبال به کارش ادامه دهد. در شرایط فعلی ما به خاطر بسکتبال استان اصفهان واقعا نگران و ناراحتیم.
 
جلسه قرعه کشی پربار نبود
 
کوهیان در مورد جلسه لیگ هم اشاره کرد: جلسه قرعه کشی لیگ امسال هم به اندازه ای پربار نبود که برای لیگ بسکتبال مثبت باشد. لیگ سال قبل به اعتراف بسیاری افراد با کیفیت نبود و در برخی مسابقات افتی هم حس می شد. آمار، امتیازات و عملکرد بازیکنان نشان می دهد که لیگ باید تقویت شود، آیتمی که با قوی تر شدن آن تیم ملی هم سود می برد.

تیم های ذوب آهن، قشم، نیروی زمین، افرا خلیج فارس و زنجان از فصل قبل در لیگ امسال حضور ندارند، کوهیان با اشاره به غیبت این تیم ها گفت: امسال باید نقطه ضعف های لیگ پارسال در نظر گرفته می شد اما در جلسه لیگ کسانی بودند که کاری برای این قضیه انجام ندادند. رفتن 5 تیم از بسکتبال معضل بزرگی است. در این میان تکلیف حداقل 60 بازیکنی که عضو این تیم ها بودند چه می شود؟ علاوه بر این نفرات بازیکنان دیگری هم هستند که هنوز تیم ندارند با این اوصاف چه تمهیدات و استراتژی برای این مشکل دیده شد؟ آیا کمیت تیم ها به این شکل کافی است؟

3 تیم از چهار تیم نهایی قابل پیش بینی هستند

وی اضافه کرد: شرایط مناسب برای لیگ این بود که مسابقات را دیرتر شروع کنیم و به برخی تیم ها و  اسپانسرها اجازه جمع کردن قوای خود را بدهیم چون زمانی که تیم ملی درگیر مسابقات بود بسیاری از باشگاه ها به صورت جدی جمع نشده بودند. باید به جای شروع مسابقات با سرعت و فشردگی برای انجام دو هفته، رایزنی هایی انجام می دادیم که شاید تیم ها و بازیکنان را با تمهیداتی حفظ کنیم چون تمام اینها سرمایه بسکتبال هستند.

کوهیان اعتقاد دارد که تمهیدات لیگ باید به گونه ای اندیشیده شود که فاصله میان تیم ها را کمتر اما قدرت آنها را هم بیشتر کند. وی می گوید: از همین حالا می توان 3 تیم از چهار تیم بالای جدول را حدس زد. به نظر می رسد در مجموع نفراتی که در جلسه حضور داشتند تصمیمات خوبی برای کیفیت لیگ نگرفتند و برای تیم ها اینکه شرایط با تعداد اسپانسر کمتر برای رسیدن آنها به جمع چهار تیم برتر فراهم شده است، کافی بود.

برنامه قبلی را پخته تر می کردیم

وی ادامه می دهد: اگر برنامه سال قبل غلط بوده است امسال باید آن را پخته تر می کردیم. اگر هر سال یک برنامه را تست کنیم، بازیکن آزمایش می شود و خروجی هم نداریم. ضعف هر برنامه جدیدی هم با برگزاری مسابقات مشخص می شود مانند ایرادات سال قبل که در لیگ مشخص شد. این جریان برای لیگ ما خوب نیست و چنین تفکراتی به لیگ ما آسیب می رساند.

کوهیان تاکید می کند: یک بخش از مسئولیت ما در نظر گرفتن منافع تیمی است در حالی که باید گوشه چشمی هم به جامعه بسکتبال داشت و قدم هایی در آن مسیر برداشت. حتی می توان جلوی تصویب بسیاری از چیزهایی که به مجموع بسکتبال ضرر می رساند را گرفت. در جلسه امسال اگر موضوعی هم برای بالا بردن کیفیت لیگ مطرح شده، خروجی ای نداشته است. در شرایطی که بسیاری از بازیکنان بلاتکلیف هستند و ملی پوشان هم تیم ندارند، شروع لیگ طی دو هفته چندان مفید نیست. ضعف لیگ قبل در تیم ملی هم به چشم می خورد، بسیاری از بازیکنان نسبت به دوره های قبل شرایط خوبی نداشتند و ملی پوشان بعد از لیگ نه چندان قوی خود به خود افت می کنند.

سرمربی ذوب آهن اعتقاد به کیفیت بهتر لیگ با بازیکنان خارجی دارد که باعث ایجاد چالش برای بازیکنان داخلی و محک خوردن آنها می شود. ضمن اینکه بازیکنان خارجی مانند یک الگو برای بازیکنان داخلی به شمار می روند. 

کوهیان می گوید: هنوز هم تا زمانی که لیگ شروع نشده است می توان در این برنامه تجدید نظر کرد تا مسابقات با شرایط بهتری برگزار شود چون ما هدف را که برگزاری لیگی پویا و گسترش بسکتبال است، گم کرده ایم.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن