تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798727064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر زن ایرانی : قصد ازدواج ندارم + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
بازیگر زن ایرانی : قصد ازدواج ندارم + عکس من در سن و سال بسيار کمي در 23 سالگی مادر شدم، اما نه تنها از اين موضوع ناراحت نيستم، بلکه حسابي هيجان زده‌ام، رايکا نعمت بسيار بزرگي بود که خداوند به من داد.بعضي‌ها به من مي‌گويند چرا بعد از چند سال ازدواج نکردي ؟در حال حاضر، فرزندي در زندگي من وجود دارد که شايد من را به سمت تشکيل يک زندگي جديد سوق ندهد

 شايد به آنا نعمتي نيايد، اما او کاملا ذوب در زندگي خانوادگي است و دوست دارد، تمام وقتش را صرف بودن در کنار خانوادهاش کند، او زماني که تنها 23 سال داشت مادر شد. آنا نعمتي مادر شدنش را شيرين‌ترين موضوع زندگي‌اش مي‌داند و مي‌گويد اي کاش زودتر از اين‌ها مادر مي‌شد. او رابطه خود با دخترش، رايکا، را بيشتر از اينکه يک رابطه، مادر و دختري بداند، رابطه‌اي خواهرانه مي‌داند باقي حرف‌ها را در باره زندگي خصوصي آنا نعمتي از زبان خودش بخوانيد.
بازیگر زن ایرانی : قصد ازدواج ندارم

افسردگي سوغات زمانه استمتاسفانه افسردگي و اضطراب در جامعه خيلي شايع است و بي‌انگيزگي بيداد مي‌کند. حس مي‌کنم آدم‌ها شکننده‌تر از قبل شده‌اند و، با اينکه سطح رفاه و امکانات بهتر از قبل شده و، با اينکه سطح رفاه و امکانات بهتر از قبل شده، پابه‌پاي آن، افسردگي هم زياد شده است. انگار افسردگي سوغات زمانه است؛ سوغات تکنولوژي و رفاه و دنياي ماشيني، يا مدرن شدن جامعه و صنعتي شدن، بسياري از روابط خوب و سالم از بين رفته و تمام اين‌ها در زندگي ايمن و سلامت موثر بوده است. نبود امکانات هم باعث بروز بسياري از مشکلات، از قبيل مشکلات روحي و رواني، مي‌شود فشارهاي ديگر زندگي هم که بماند. وقتي اين مشکلات روحي و رواني را مي‌بينم، غصه‌دار مي‌شوم و واقعا بيشتر براي خود اين افراد ناراحت مي‌شوم تا براي خودم. من دوست دارم آن‌ها هم از زندگي لذت ببرند و شيريني آن را احساس کنند. هر چند هر کاري کني و هر قدر بخواهي آرامشي به دست بياوري، باز هم اين انرژي‌هاي منفي و اين عصبي بودن‌ها در روحيه تاثير مي‌گذارد و ما را عصبي مي‌کند.
با گريه کردن، خودم را آرام مي‌کنممعمولا سعي مي‌کنم. تنها باشم و در يک جاي ساکت بنشينم تا اعصابم آرام شود. شايد اگر از کسي که دوستش دارم عصباني شوم، عصبانتيم به اين راحتي به آرامش تبديل نشود و ممکن است در اين شرايط گريه کنم تا آرام شوم. گاهي هم واکنش‌هاي من، با توجه به علت عصبانيت، متفاوت است.
کودکي من چطور گذشتمن در خانواده‌‌اي فرهنگي بزرگ شدم. پدر و مادرم هر دو فرهنگي هستند. مادربزرگم نيز در حوزه فرهنگ فعاليت مي‌کردند. در دوران کودکي‌ام، با وجود اينکه حسابي اهل شيطنت بودم، به واسطه پدرم، از فضاي ورزش و نقاشي و خطاطي دور نبودم. در آن دوران، چندان به بازيگري فکر نمي‌کردم و بيشتر به موسيقي علاقه‌مند بودم و به موسيقي‌هاي گوناگون، به خصوص موسيقي‌هاي شرقي، گوش مي‌دادم.
چطور بازيگر شدمتا زمان کنکور هم‌ چندان به بازيگري فکر نمي‌کردم؛ اما در انتخاب پنجمم، يعني‌ هنرهاي دراماتيک، قبول شدم قبولي‌ام در آنجا جرقه‌اي براي ورودم به عالم بازيگري بود. البته چون شهرستان بود، نرفتم و در تهران به کلاس‌هاي بازيگري استاد سمندريان رفتم. به صورت حرفه‌اي، با فيلم «هيوا»، ساخته مرحوم ملاقلي‌پور، به سينما معرفي شدم. در واقع، ورودم به عرصه بازيگري با فيلم «هيوا» بود. خوشبختانه اولين کارم با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه شد و همين موضوع من را براي ادامه کار دلگرم کرد.
روزهاي ازدواج و بيکاري منسريال «مسافر» را بعد از سه فيلم سينمايي اولم، «هيوا»، «دلباخته» و «زنداني ۷۰۷» کار کردم. بعد از «زنداني ۷۰۷»، ازدواج کردم و بلافاصله سريال مسافر را بازي کردم و ديگر کار نکردم. زماني که کار نمي‌کردم، اين سريال پخش شد و با استقبال 98 درصدي بيننده‌ها مواجه شد، طوري که رسانه‌ها مي‌گفتند پنجشنبه‌ها، زمان پخش اين سريال، ترافيک خيابان‌ها کم مي‌شود، به دليل به دنيا آمدن دخترم، رايکا و زندگي خانوادگي، مي‌خواستم خودم بالاي سر رايکا باشم تا او بزرگ‌تر شود و به نقطه‌اي برسد که از عهده بعضي کارهايش برآيد. خيلي‌ها ادعا کردند که آناهيتا نعمتي بعد از ازدواجش هنرپيشه شد، ولي اصلا اين گونه نبود. من کار مي‌کردم و پيشنهادهاي خوبي داشتم و حتي فرصت همکاري با چند کارگردان مشهور ر اهم از دست دادم. دقيقا زماني که ازدواج کردم، ديگر کار نکردم.
امروز، روز شماستاينکه از صبح با خودت فکر کني کاش امروز روز خوبي باشد، باعث مي‌شود آن روز تلاش کني آن را به دست آوري به نظر من، اگر به اين موضوع فکر کني که بايد تلاش کني تا چيزي را که براي من بهترين است و باعث خوشحالي‌ام مي‌شود به دست بياورم و برنامه آن را در طول روز بچيني، جذاب‌تر است تا اينکه به اين فکر کني که اگر الان حالم بد شود، گريه مي‌‌کنم يا مي‌نشينم و توي سرم مي‌زنم و خانواده و بچه‌ام را هم درگير اين ماجرا مي‌کنم! فکر مي‌کنم اگر آرام باشي و براي خودت برنامه‌ريزي کني، شايد بتواني راحت‌تر با آن کنار بيايي.


قصد ازدواج ندارمبعضي‌ها به من مي‌گويند چرا بعد از چند سال ازدواج نکردي، راستش را بخواهيد، تاکنون خيلي به اين موضوع فکر نکرده‌ام و  فعلا هم شرايط اين گونه ايجاب کرده است. در حال حاضر، فرزندي در زندگي من وجود دارد که شايد من را به سمت تشکيل يک زندگي جديد سوق ندهد. من اين حرف را به جوان‌هايي مي‌زنم که  فکر مي‌کنند زندگي يک جاي ديگر است و بايد جاي ديگر دنبال آن بگردند، اما آخر آخرش احتياج به يک همدم دارند.
دوست دارم با خانواده‌ام زندگي کنممن چندان آدم تنها زنگي کردن نيستم؛ به همين خاطر، بعد از جدايي از همسرم، تصميم گرفتم با خانواده‌ام زندگي کنم. غير از اينکه خانواده‌ام هميشه با من هستند، دوستانم نيز هميشه در کنارم هستند که آنها هم، بعد از مدتي، جزو خانواده من مي‌شوند. همان‌طور که من بچه پدر و مادر هستم، بعضي وقت‌ها مي‌بينم که رايکا هم دختر آن‌هاست و اگر من خواهر و برادري دارم که در کنار هم زندگي مي‌کنيم، احساس مي‌کنم خواهر و برادر رايکا هم هستند. فکر مي‌کنم در حال حاضر بزرگ‌ترين غصه من اين است که مبادا روزي از خانواده‌ام و زندگي در کنار آنها دور شوم.
کاش در هجده‌سالگي مادر مي‌شدممن در سن و سال بسيار کمي مادر شدم، اما نه تنها از اين موضوع ناراحت نيستم، بلکه حسابي هيجان زده‌ام، رايکا نعمت بسيار بزرگي بود که خداوند به من داد. خيلي خوشحالم که در سن کم او را به دنيا آوردم؛ چون الان خيلي با هم دوست هستيم، هميشه به خودم مي‌گويم اي کاش در هجده سالگي به دنيا مي‌آوردمش تا الان بزرگ‌تر بود و عمق رفاقتمان بيشتر از اين‌ها مي‌شد رايکا انگيزه زندگي، کار کردن، موفقيت، پيشرفت و ساختن من است.


دخترم مثل خواهرم استبه خاطر اختلاف سني کم و بين من و رايکا رابطه‌مان مادر و دختر نيست. البته يک جاهايي بالاخره من مادر هستم! چون بچه بايد احساس کند يک بزرگ‌تر دارد و کنترل مي‌شود رايکا الان مثل خواهر کوچک من مي‌ماند با اين تفاوت که شايد نفوذ و تاثيرش بر من بيشتر باشد. خيلي وقت‌ها رايکا به من «مامان» نمي‌گويد و اسمم را صدا مي‌کند، خيلي با هم دوست هستيم و با همديگر به ورزش مي‌رويم، رايکا يک جورهايي مثل خودم است چيزهايي را که در زندگي مي‌بيند خيلي خوب درک مي‌‌کند و با آن‌ها کنار مي‌آيد سعي مي‌کند خيلي از غصه‌ها را کنار بگذارد و بگويد اين‌ها چيزهاي مهمي نيستند و موضوعات مهم‌تري هم در زندگي وجود دارند شايد شرايطي که داشتيم او را کمي پخته‌تر از سن و سالش کرده باشد.
عاشق ورزش هستممن از دوران کودکي عاشق ورزش بودم؛ به همين خاطر، در حياط و کوچه مرتب در حال ورزش و شيطنت بودم. عاشق دوچرخه‌سواري و واليبال و حتي فوتبال بودم! الان سعي مي‌کنم رايکا را نيز همين گونه تربيت مي‌کنم. از کودکي، دوست داشتم ورزش‌هاي گوناگون را در حد بلد بودند ياد بگيرم. بعد از فيلم «هدف اصلي»، رفتم کيک بوکسينگ کار کردم!
رايکا بزرگ‌ترين منتقد من استشايد باور کردنش برايتان سخت باشد، اما رايکا بزرگ‌ترين منتقد من است، خيلي وقت‌ها من را نقد مي‌‌کند و مي‌گويد تو نبايد در فلان اثر بازي مي‌کردي، بعضي وقت‌ها هم من را تشويق مي‌کند و مي‌گويد چقدر خوب که فلان کار را بازي کردي. دختر بسيار باهوشي است. يکي از دلايلي که بعضي از فيلم‌ها را بازي نکردم، رايکا بود.
مادر شدن به معناي خانه‌نشيني نيستنمي‌دانم چرا همه فکر مي‌کنند که وقتي يک زن مادر مي‌شود بايد يک شکل ديگر شود. بايد پير و داغون شود و گوشه خانه بنشيند و فقط بشورد و بپزد! اين مادر بودن و خانه‌داري در زندگي من وجود دارد، اما الان که 37 ساله هستم، فکر نمي‌کنم بايد خودم را ول کنم. اصولا يکي از نکات مهم براي بدن را، که تغذيه سالم است، بسيار مد نظر قرار مي‌دهم. اين مراقبت را از پوستم هم دارم و زير نظر متخصص از آن مراقبت مي‌کنم همه به من مي‌گويند که تو نمي‌‌خواهي پير شوي؟ من هم به آنها مي‌گويم نه، حواسم به خودم هست و اجازه نمي‌دهم پيري به سمتم بيايد.
بورس نیوز مطالب مرتبط: عکس آنا نعمتی و دخترش در لس انجلس + عکسآنا نعمتی در جشنواره بین الملی مسکو + تصاویرعکس جدید آنا نعمتی در کنار خواهر ، برادر و دخترشعكس دخترزيباي پورعرب كه هم‌بازی آنا نعمتی شد جدیدترین عکس آنا نعمتیپوستر آنانعمتی : آدم منتظر هیچ نشانی ندارد+ تصاویرحضور مهناز افشار و آنا نعمتی در یک حراجی +تصاویر2 عکس از آناهیتا نعمتی و دخترشعکسهای متفاوت آناهیتا نعمتی در خارج از کشورهمه‌چيز با آنا نعمتي به جز دنياي سينما!عکس های دیدنی : آنا نعمتی و دخترش درخارج ازکشوراز شرط شهاب حسینی تا گریه های آنا نعمتی در پشت صحنه +عکس آنا نعمتی با پوشش متفاوت در انجمن دیستروفی ایران + تصاویرآنا نعمتی در کنار بزرگترین توپ دنیا + عکس

پنجشنبه 24 مهر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن