تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه مناطق محروم در اولویت دولت باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل اسدی:
توسعه مناطق محروم در اولویت دولت باشد
مشگین شهر – خبرگزاری مهر: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی معتقد است برنامه‌های توسعه دولت در ابتدا باید متمرکز بر مناطق محروم باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، یونس اسدی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: توسعه و پیشرفت باید از آبادسازی مناطق محروم آغاز شده و به سایر مناطق برسد. وی تاکید کرد: این ضرورت در حالی است که سیاست‌های کلی اصل 44 مانع از سرمایه گذاری دولت در مناطق محروم شده و دست دولت را در این عرصه بسته است. به گفته اسدی در ادامه عدم تمایل بخش خصوصی برای حضور در مناطق محروم به ویژه روستاها مشکلاتی را جهت توسعه این مناطق به وجود آورده است. وی با بیان این که توسعه پایدار باید از روستاها آغاز شود، تصریح کرد: روستاها به عنوان کانون مولد کشور باید مورد توجه دولت قرار بگیرد زیرا بدون توسعه پایدار روستایی توسعه کشور ممکن نیست. نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی معتقد است متولی اصلی توسعه پایدار استان‌ها وزرات کشور است و امید می‌رود با حضور وزیر کشور در این شهرستان بخشی از دغدغه‌های موجود رفع شود. اسدی با بیان اینکه این شهرستان برخوردار از نعمت‌های بی‌نظیر خدادادی است، ادامه داد: بنای دعوت از وزیر کشور نیز مشاهده مشکلات این شهرستان از نزدیک بود. وی عمده معضل این شهرستان را بالا بودن درصد بیکاری و معیشت پایین مردم عنوان کرد و افزود: با وجود خدمات صورت گرفته در این شهرستان باید اقدامات مناسبی برای خروج از بن بست آن تدبیر شود. این نماینده در ادامه تأمین اعتبار برای تجهیز ساختمان چندمنظوره مدیریت بحران، احداث ساختمان جدید فرمانداری مشگین‌شهر و ایجاد پاسگاه پلیس‌ راه مشگین‌شهر به اردبیل را از دیگر خواسته‌های مردم این شهرستان از وزیر کشور عنوان کرد. در این جلسه همچنین فرماندار مشگین شهر با اشاره به 56 کیلومتر منطقه مرزی در این شهرستان ایجاد بازارچه مرزی را مطالبه مردم عنوان کرد. ابراهیم امامی تصریح کرد: بازارچه مرزی فرصتی است تا این شهرستان از رکود اقتصادی خارج شده و در عین حال زمینه اشتغال‌زایی فراهم شود. رئیس شورای اداری شهرستان مشگین شهر حمایت از بخش کشاورزی را دیگر مطالبه مردم این منطقه برشمرد و افزود: با توجه به زیان سالانه حوادث بخش کشاورزی ضروری است با تخصیص اعتبارات مناسب کشاروزی منطقه حمایت شود.


۱۳۹۳/۷/۲۴ - ۰۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن