تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک اطلاعات مربیان آموزش همگانی پلیس در سمنان رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بانک اطلاعات مربیان آموزش همگانی پلیس در سمنان رونمایی شد سمنان - ایرنا - بانک اطلاعات مربیان آموزش همگانی نیروی انتظامی استان سمنان در آیینی با حضور سردار "محمدرضا میرزایی" فرمانده انتظامی این استان در تالار تئاتر شهر سمنان رونمایی شد.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان در این آیین از فعالیت 104 مربی آموزش همگانی در این استان خبر داد و گفت: در نیمه اول امسال 40 هزار نفر از این آموزش ها بهره مند شدند.
به گزارش روز پنجشنبه مرکزاطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ "حسین پیوندی" افزود: سال گذشته نیز 127 هزار نفر در یک هزار و 268 جلسه آموزشی در مراکز مختلف تحت آموزشهای همگانی پلیس استان سمنان قرار گرفتند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان از ارسال مستمر نتایج دستاوردها و منابع تحقیقاتی و پژوهشی به منظور به روز بودن مربیان آموزشهای همگانی در این استان خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان در گزارشی دیگر به نقل از رییس پلیس راه استان سمنان، از برگزاری 343 نشست آموزش همگانی توسط پلیس راه در شش ماه امسال خبر داد.
سرهنگ "علیرضا رضوی خبیر" گفت: سه هزار و 250 نفر در مراکزی مانند مدارس به ویژه مدارس حاشیه راه، مساجد، دهیاریها و ادارات دولتی تحت آموزشهای همگانی پلیس راه قرار گرفتند.
رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اجرای 34 مرحله بازدید کارشناسان پلیس راه از شرکتهای تعاونی حمل و نقل عمومی مسافر، اظهار داشت: در این بازدیدها، 72 دستگاه اتوبوس مورد نظارت و بازدید فنی کارشناسان قرار گرفت.ک/1
611/599


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن