تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798371674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی دریایی آمریکا را نمونه کاملی از کرامت انسانی می‌دانستم/بانک‌های آمریکا به فاسدترین وقایع جهان پاداش می‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کن‌اوکیف در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:
نیروی دریایی آمریکا را نمونه کاملی از کرامت انسانی می‌دانستم/بانک‌های آمریکا به فاسدترین وقایع جهان پاداش می‌دهند
یک فعال حقوق بشر گفت: از زمانی که شروع به گزارش تخلفات مقامات نیروی دریایی آمریکا به مقامات بالادستی کردم و به نوعی علیه افرادی که از قدرت‌شان سوءاستفاده می‌کردند کودتای خاموش راه انداختم، آن‌ها مصمم به تباه کردن زندگی من شدند.


"کن‌اوکیف" فعال حقوق بشر و کهنه سرباز نیروی دریایی آمریکا در گفتگوی اختصاصی باخبرنگاردانشگاه باشگاه خبرنگاران، به بیان خاطرات و تشریح وضعیت آمریکا در جهان پرداخت. 

 
"کن‌اوکیف" فعال حقوق بشر گفت: در سال 1962 در کالیفرنیا متولد شدم در سن 19 سالگی با این تفکر که مردم آمریکا بهترین مردم جهان هستند به نیروی دریایی آمریکا پیوستم در آن دوره تصور من این بود که نیروی دریایی آمریکا نمونه کامل از کرامت انسانی است اما با گذشت زمان این طرز فکر در ذهنم رنگ باخت و فهمیدم تمام این سال‌ها دچار توهمی بزرگ بودم.
 
این فعال حقوق بشر با اشاره به تعلقات ذهنی‌اش به مفهوم آزادی و آزادگی بیان کرد: به مرور زمان فهمیدم هیچ گاه نباید علاقه به آزادی و مهربانی را در خود سرکوب کنم زیرا انگیزه اصلی من از ورود به نیروی دریایی خدمت به مردم کشورم بود و در این مقطع زمانی بود که شروع به گزارش تخلفات مقامات نیروی دریایی به مقامات بالادستی کردم و به نوعی برعلیه افرادی که از قدرت‌شان سو استفاده می‌کردند کودتای خاموش به راه انداختم و این اقدام  سبب شدآنها مصمم به تباه کردن زندگی من شوند.
 
 
مالیاتهای پرداختی درهاوائی صرف کشتار جمعی می‌شد



این کهنه سرباز نیروی دریایی ادامه داد: در این شرایط مجبور به مهاجرت به هاوائی وپیوستن به  جنبش استقلال خواه هاوایی شدم اما در آن جا با این واقعیت مواجه شدم که براساس توافقی که وجود دارد هر شهروند باید مالیات پرداخت کند و این مالیات صرف کشتار جمعی، در جهان می‌شود در حقیقت من پول می‌دادم تا خواهران و برادرانم کشته شوند بنابراین زندگی در جزیره هاوائی را هم تاب نیاوردم و براساس این اتفاق از این که شهروند آمریکایی باشم انصراف دادم.  
 
کن اوکیف با بیان فعالیت‌های ضد تروریستی‌اش ادامه داد: در این مقطع از زندگی هر کاری انجام می‌دادم تا از بروز یا پیشرفت فجایع ضد انسانی مثل جنگ عراق و افغانستان که توسط کشورم به دنیا تحمیل شد جلوگیری کنم.

  اسرائیل هیچ مقطع زمانی به تنهایی قادر به حفظ قدرتش نبوده است


وی ادامه داد: به اعتقاد من که زندگی در قلب آمریکا را از نزدیک تجربه کرده‌ام اسرائیل هیچ مقطع زمانی به تنهایی قادر به حفظ قدرتش نبوده است بلکه دستی پنهان و پشت پرده این عروسک خوش نقش و نگار را با صلابت و ابهت روی صحنه نگه داشته است.
 
این فعال حقوق بشر اضافه کرد: اگر به بانکهای فدرال آمریکا نگاهی بیندازیم به سادگی متوجه می‌شویم  ،مالکیت این بانک‌های خصوصی رااقلیتی به عهده دارندکه هویتشان در هاله‌ای از ابهام است این بانکها با شرایط امنیتی اداره می‌شوند و اطلاعات آن‌ها حتی در دسترس دولت مرکزی آمریکا نیز قرار ندارد.
 
وی ادامه داد: این بانک‌ها سرمایه‌های کلانی دارند تا جایی که هر زمان و به هر میزان پول چاپ و در اختیار هر گروهک یا نهادی قرار می‌دهند، تنها چیزی که از مدیران این بانک‌ها در دسترس است اصالت یهودی آن‌هاست.
 
بانک‌های آمریکا به فاسدترین وقایع جهان پاداش می‌دهند



کن اوکیف تصریح کرد: با وجود این بانک‌های خصوصی که حتی می‌توانند مالکیت ارتش را به دست گیرند صحبت از ثروت بیلگیتس و امثال آن گزافه گویی است صاحبان این بانک‌ها حریص‌ترین و روانی‌ترین گونه انسانی هستند این افراد به فاسدترین وقایع جهان پاداش می‌دهند و اقدامات شرافتمدانه را سرکوب می‌کنند.  
 
این فعال حقوق بشر اظهار داشت: در حقیقت کنترل کننده اصلی اسرائیل صاحبان همین بانکهاهستندباوجوداین‌که اسم خود را یهودی می‌گذارند اما درحقیقت یهود هم برایشان اهمیتی ندارد.
 
این کهنه سرباز نیروی دریایی با بیان این که اسرائیل تنها یک نام است تصریح کرد: اسرائیل مانند صدام، داعش و.... تنها عنوانی است که هر زمان لازم باشد سرکوب خواهد شد در حال حاضر مهمترین اتفاق در جهان آن است که مردم بدانند وجود این بانک های فدرالی تا چه حد می‌تواند برایشان خطرناک باشد.

آمریکایی‌ها از هرچیز از کنترلشان خارج باشد عصبانی می‌شوند


کن اوکیف در خصوص علت خصومت ایران و آمریکا گفت: عامل عصبیت آمریکایی‌ها هرچیزی است که از کنترلشان خارج باشد مثل انقلاب ایران، کوبا و اتفاقاتی از این دست در حقیقت آن‌ها سعی دارند افسار جهان را به دست بگیرند و اقدامات استقلال طلبانه کشورهایی مثل ایران را مهار کنند.  
 
این کهنه سرباز نیروی دریایی آمریکا در خصوص خلق داعش گفت: هزینه‌های خلق این گروهک از منبع بانک‌های ذکر شده با فیلتر عربستان و قطر پرداخت می‌شود در حقیقت آن‌ها به دنبال صلح ظاهری هستند و صلح حقیقی پایان دنیای آن‌هاست.
 
وی تاکید کرد: سعی این ابرقدرت‌های پوشالی جلوگیری از اتحاد مردم جهان است و به همین جهت غول‌هایی به نام داعش و النصره را ایجاد می‌کنند.

پاسبورت آمریکایی خود را آتش زدم



این فعال حقوق بشر با بیان اینکه من پاسبورت آمریکایی خود را آتش زدم و در حال حاضر ملیت ایرلندی دارم، اظهارداشت: والدین من ساکن آمریکا هستند، به همین دلیل زیاد به این کشور سفر می‌کنم، اما زمانی‌که درآنجا ساکن بودم، مانند یک تروریست با من رفتار می‌کردند و همسر و فرزندانم اجازه ورود به خاک آمریکا را نداشتند، کامپیوتر شخصی‌ام چک می‌شد و تمام تجارتی‌که که در ده سال پیش با زحمت فراوان به راه انداخته بودم توسط آن‌ها نابود و تمام دوستان و آشنایان من به واسطه نزدیکی با من مورد تهدید قرار گرفتند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بارها و با روش‌های مختلف تصمیم بر نابودی من داشتند آنهابه خوبی واقفند که از بین بردن افرادی هم چون من نه تنهاباعث نابودی افکارما،نمی‌شود بلکه آرمانها،اهداف وایدئولوژی‌ما را به جهان معرفی خواهدکرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن