تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار خوزستان :جاده ، بازارچه مرزی و پایانه صادراتی چذابه نوسازی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار خوزستان :جاده ، بازارچه مرزی و پایانه صادراتی چذابه نوسازی می شوند اهواز - ایرنا- امید حاجتی معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان خوزستان اعلام کرد: بر اساس تصمیمات ویژه استان ، جاده مواصلاتی منطقه مرزی چذابه نوسازی، بازارچه مرزی آن طراحی جدید و پایانه صادراتی و مسافری این منطقه برای رفاه حال زائرین و تجار ساماندهی جدید می شوند.


وی عصر چهارشنبه در نشست ویژه استاندار و مدیران مربوطه در سالن جلسات استانداری افزود : مقرر گردید هر چه سریعتر نسبت به نوسازی جاده مواصلاتی چذابه با همکاری معاونت برنامه ریزی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی اقدام شود.
وی افزود : همچنین بازارچه مرزی چذابه بر اساس اعلام نیاز معاونت برنامه ریزی استانداری طراحی لازم توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری صورت گیرد و بوسیله سازمان همیاری شهرداریها نسبت به ایجاد فضاهای مورد نیاز در این بازارجه اقدام گردد.
معاونت برنامه ریزی استانداری خوزستان همچنین گفت : بنا است این بازارچه با مدیریت صحیح و در یک فضای رقابتی سالم ساماندهی شوند.
حاجتی ادامه داد مدیریت و بهره برداری بازارچه مرزی توسط معاونت برنامه ریزی استانداری به عمل خواهد آمد و دستگاههای ذیربط همکاری لازم را خواهند داشت.
وی ادامه داد در این جلسه همچنین مقرر گردید تا نسبت به ساماندهی پایانه صادراتی و مسافربری چذابه برای رفاه حال مسافرین و تجار اقدام لازم به عمل اید.
چذابه منطقه ای است در 17کیلومتری شمال غربی شهر بستان به عرض متغیر دو کیلومتر و تنگه چذابه بین تپه های رملی وهور الهویزه و بر سر مسیر مرزی فکه – بستان و در کنار مرز ایران و عراق قرار دارد.
چذابه از شمال به منطقه فکه، از جنوب به شهر بستان، از غرب به خط مرزی ایران و عراق و از شرق به ارتفاعات میشداغ محدود می شود.
جاده مواصلاتی چذابه به مرز عراق بسیار نامطلوب است و حدود 50 کیلومتر ان نامطلوب و سخت گذر است و پایانه مسافربری آن از امکانات رفاهی محروم و فاقد مدیریت صحیح برای ارائه خدمات می باشد.
بازارچه مرزی پذابه نیز شرایط مطلوبی ندارد و تنها دارای چند کانکس است و از این طریق به تجار و مسافران خدمات ارائه می شود.
این دومین تصمیم مهم اقتصادی استان خوزستان در هفته جاری برای ایجاد رفاه عمومی ، رونق کسب و کار و تحکیم امنیت برای ساکنان مرزی خوزستان است.
مقتدایی استاندار خوزستان در هفته جاری موفق شد مجوز وزارت کشور برای راه اندازی بندر شادگان را اخذ کند و بنا است ظرف 10 روز آینده فعالیت اقتصادی این بندر عملیاتی شود.
551


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن