تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820398067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل از اتحادیه اروپا خواست تعداد بیشتری از آوارگان سوری را بپذیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان ملل از اتحادیه اروپا خواست تعداد بیشتری از آوارگان سوری را بپذیرد تهران - ایرنا - "آنتونیو گوترس" کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان روز چهارشنبه گفت که از اتحادیه اروپا خواسته است به تعداد بیشتری از آوارگان سوری اجازه ورود قانونی به کشورهای عضو این اتحادیه را اعطا کند.


به گزارش رویترز از امارات شارجه، وی در حاشیه کنفرانسی در امارات عربی متحده گفت که از اتحادیه اروپا خواسته است که امکان مهاجرت قانونی تعداد بیشتری از آوارگان سوری به این قاره را فراهم کند.
گوترس توضیح داد: از زمان آغاز ناآرامی در سوریه در سال 2011، نیمی از 26 میلیون نفر جمعیت این کشور در داخل سوریه بی خانمان شده اند یا در کشورهای همسایه پناه گرفته اند.
وی به خبرنگاران گفت: باید درک کنیم که این مسوولیت جامعه جهانی است و هر کس سهمی در این مساله داشته باشد.
گوترس افزود: علاوه بر حمایت از اردن، لبنان و کشورهای دیگر، باید پذیرای پناهندگان نیز باشیم.
براساس این گزارش، هزاران مهاجر از جمله آوارگان سوری به هنگام عبور از دریای مدیترانه سوار بر قایق هایی تحت هدایت قاچاقچیان انسان، غرق شده اند.
سازمان بین المللی مهاجرت ماه گذشته خبر داد که بیش از 700 مهاجر آفریقایی و خاورمیانه ای احتمالا در ماه سپتامبر (شهریور ماه) در دریای مدیترانه جان باخته اند که این تعداد، رقم کشته شدگان در این دریا در سال جاری را به حدود 3 هزار نفر رسانده است.
حدود یک میلیون نفر از آوارگان سوری در اردن و تعداد برابری نیز در لبنان به سر می برند.
در همین حال، کمیته پارلمان اروپا روز گذشته (سه شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که بسیاری از ساکنان مناطق درگیر در سوریه مجبور شده اند طی سال های اخیر از منازل خود فرار کنند.
در این بیانیه آمده است: با توجه به پیشروی های داعش در سوریه و عراق، اوضاع رو به وخامت است.
گروه های مسلح و تروریستی همچون داعش که با حمایت غرب و همپیمانان منطقه ای آمریکا بوجود آمده اند، جنایات هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده اند.
رسانام**9109**1010


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن