تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803999050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيکر خلبان شهيد علي‌احمد فرخي در خرم‌آباد تشييع شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۵ب.ظ)
پيکر خلبان شهيد علي‌احمد فرخي در خرم‌آباد تشييع شد پيکر سرتيپ خلبان شهيد علي‌احمد فرخي که در سانحه سقوط هواپيماي نيروي انتظامي در زاهدان به درجه رفيع شهادت نائل آمده است صبح امروز در خرم‌آباد تشييع و به زادگاهش انتقال داده شد.
به گزارش خبرگزاري موج، پيکر سرتيپ خلبان شهيد علي‌احمد فرخي که در سانحه سقوط هواپيماي نيروي انتظامي در زاهدان به درجه رفيع شهادت نائل آمده است صبح امروز چهارشنبه، 23 مهرماه در خرم‌آباد تشييع شد.
مراسم تشييع پيکر مطهر اين شهيد صبح امروز چهارشنبه، 23 مهر، رأس ساعت 9 صبح در مقابل ستاد فرماندهي انتظامي استان لرستان آغاز شد و براي خاک‌سپاري به زادگاهش شهرستان الشتر انتقال داده مي‌شود.
حجت‌الاسلام اصغر دانشي، رئيس عقيدتي ـ سياسي نيروي انتظامي لرستان، در مراسم تشييع خلبان شهيد علي‌احمد فرخي که امروز، 23 مهر، در خرم‌آباد انجام گرفت با تسليت شهادت اين خلبان شهيد اظهار کرد: ما شاکر نعمت‌هاي خداوند که زبانمان از بيان آن قاصر است، هستيم.
وي با بيان اين‌که امروز مرکز سربازان آقا امام زمان (عج) به بوي مشک و عنبر معطر شده است، ادامه داد: تعبير پيامبراکرم (ص) اين است که کسي‌که در راه خدا زخمي بر بدنش وارد شود در روز قيامت سر تا پايش با همان زخم، به مشک و عنبر معطر مي‌شود، لذا امروز فضاي نيروي انتظامي از خون شهيد خلبان خودش معطر شده است.
حجت‌الاسلام دانشي عنوان کرد: امروز در اين مرکز سربازي امام زمان (عج) پيکر يکي از عاشقان آن حضرت تشييع مي‌شود که به پيشگاه مقام معظم رهبري، مردم استان لرستان و نيروهاي مسلح؛ به‌ويژه نيروي انتظامي که امروز همه عزادار اين شهيد هستند، تسليت عرض مي‌کنم.
وي با بيان اين‌که بچه‌هاي استان لرستان امروز افتخار دارند که در سراسر ايران اسلامي در زمينه‌هاي مختلف؛ به‌ويژه نيروي مسلح نقش تأثيرگذاري دارند، افزود: شهيد خلبان فرخي و 6 شهيد هم‌رزمش با چشم باز با معرفت و اطاعت از خدا گام برداشته و به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
رئيس عقيدتي ـ سياسي نيروي انتظامي لرستان يادآور شد: امروز نيروي مسلح ما آن‌چنان قوي است که دشمن جرأت مقابله با آن‌ها را ندارد.
وي با اشاره به مقام جاه و جلال شهيد فرخي که امروز جان جان او در طبق اخلاص است، عنوان کرد: درود خداوند بر شما نيروهاي مسلح که آيه 200 سوره آل عمران با اين مضمون که «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ؛ اى کسانى که ايمان آورده‏ايد، صبر کنيد و ايستادگى ورزيد و مرزها را نگهبانى کنيد و از خدا پروا نماييد، اميد است که رستگار شوي» را معنا کرده‌ايد و اين دستور قرآن را براي صيانت و حفاظت از اين مرز و بوم به‌کار گرفته‌ايد.
دانشي گفت: زبان ما الکن است که بگوييم مؤمن واقعي در اين کره عالم کسي است که به آيه 218 سوره بقره که مي‌فرمايد: «إِنَّ الَّذِينَ آمَنُواْ وَالَّذِينَ هَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أُوْلَـئِکَ يَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ؛ کساني که ايمان آورده اند و آنان که مهاجرت کرده اند و در راه خدا جهاد، نموده اند ، به رحمت خدا اميد مي دارند و خدا آمرزنده و مهربان است» عمل کند اين درحالي است که شهيد فرخي و 6 شهيد ديگر و بقيه شهداي ما اين جمله يوسف پيامبر که در آيه 101 سوره يوسف «رَبِ‌ّ قَدْ ءَاتَيْتَنِـي مِـنَ الْمُـلْکِ وَعَلَّــمْتَنِي مِـن تَأْوِيلِ الْأَحَادِيثِ فَاطِرَ السَّمَواتِ وَ الْأَرْضِ أَنتَ وَلِي‌ّ فِي الدُّنْيَا وَ الْأَخِرَةِ تَوَفَّنِي مُسْلِماً وَ أَلْحِقْنِي بِالصَّالِحِينَ؛ يوسف گفت: پروردگارا؛ تو مرا (بهره‌اي) از حکومت دادي و از تعبير خواب‌ها به من آموختي. (اي) پديد آورنده‌ي آسمان‌ها و زمين، تنها تو در دنيا و آخرت مولاي مني، مرا تسليم خود بميران و مرا به شايستگان ملحق‌فرما» و با توجه به تعبير امام سجاد (ع) در آن اين است که شهيد فرخي با چشم باز، معرفت و اطاعت از خدا و پيغمبر خدا اين راه را انتخاب کرده است.
حجت‌الاسلام دانشي با بيان اين‌که پيامبراکرم (ص) فرمود سوره هود مرا پير کرد، افزود: در ادامه خداوند به پيغمبر مي‌گويد: پروردگار مرا توصيه به صبر کرد و فرمود: آن کساني هم که به همراه تو هستند اي پيغمبر بايد صبر پيشه کنند.
مسوول عقيدتي ـ سياسي نيروي انتظامي لرستان خانواده شهيد فرخي را مصداق کوه دانست و ادامه داد: اين استقامت و استواري قرار است که کمر استکبار را بشکافد و در راه انقلاب پرچم امام زمان (عج) را در همه عالم برافشاند و اين در حالي است که اين انقلاب استقامت و بردباري مي‌خواهد و امروز مي‌توانيم بگوييم که نيروي انتظامي و نيروهاي مسلح ما استقامت يک شهيد نه، بلکه هزاران شهيد خود را در طبق اخلاص مي‌گذارد.
وي با بيان اين‌که نيروهاي مسلح ما آن قدر قدرتمند هستند که دشمن نمي‌تواند گوشه چشمي به آن داشته باشد، عنوان کرد: امروز مسوولان و مردم براي تشييع پيکر و بدرقه شهيد آمده‌اند در صورتي‌که امروز در چهار گوشه کشور فرزندان لرستان امنيت کشور را تأمين مي‌کنند اين در حالي است که امنيت ايلام، کرمانشاه، مازندران، ياسوج را فرزندان لرستان تأمين مي‌کنند.
يادآور مي‌شود، هواپيمايي توربو متعلق به نيروي انتظامي با هفت سرنشين که جهت انجام مأموريت ستادي به استان سيستان و بلوچستان عازم بود، حدود ساعت 20 شب شنبه، 19 مهرماه جاري، در حوالي کرمان ـ سيستان ارتباط راديويي اش قطع شد و بعد از عمليات جست‌وجو و امداد و نجات لاشه هواپيما صبح يکشنبه، 20 مهرماه، در منطقه نصرت‌آباد کشف شد که سرتيپ علي‌احمد فرخي، خلبان اين هواپيما، از استان لرستان بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن