تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واردات 136 هزار بشکه‌ای نفت کره جنوبی از ایران در سپتامبر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گمرک کره جنوبی اعلام کرد واردات 136 هزار بشکه‌ای نفت کره جنوبی از ایران در سپتامبر خبرگزاری پانا: اداره گمرک کره جنوبی اعلام کرد که این کشور در ماه سپتامبر امسال 136 هزار و 425 بشکه نفت در روز از ایران وارد کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تنها 2.4 درصد کمتر است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر ساعت 11:21



به گزارش خبرگزاری پانا اطلاعات اولیه گمرک کره جنوبی نشان داد که سئول در ماه سپتامبر 558 هزار و 357 تن یا 136 هزار و 425 بشکه نفت در روز از تهران خریداری کرده است. واردات نفت این کشور آسیایی از ایران در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.4 درصد کاهش یافته است. واردات نفت سئول از ایران در بازه 9 ماهه ژانویه تا سپتامبر در سال جاری به 4.8 میلیون تن معادل 128 هزار و 876 بشکه در روز رسیده که 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 4 درصد نسبت به متوسط خرید نفت سئول از تهران در سال 2013 معادل 134 هزار بشکه در روز کمتر است. کره جنوبی در ماه گذشته 10.53 میلیون تن معادل 2.57 میلیون بشکه در روز نفت وارد کرده است. این میزان نسبت به سپتامبر پارسال 5.5 درصد رشد داشته است. اس‌کی انرژی و هیوندای ایل بنک، دو پالایشگاه کره جنوبی هستند که نفت ایران را وارد می‌کنند اما واردات نفت این کشور از ایران نوسان دارد چرا که یکی از این دو پالایشگاه هر دو ماه یکبار از ایران نفت می‌خرند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن