تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس فدراسیون فوتبال مالزی بدنبال عضویت در کمیته اجرایی فیفا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس فدراسیون فوتبال مالزی بدنبال عضویت در کمیته اجرایی فیفا تهران- ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال مالزی قصد دارد یکی از دو کرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کمیته اجرایی فیفا را در اختیار بگیرد.


به گزارش تارنمای خبری گل، تنگکو عبداله سلطان احمدشاه به دنبال رقابت برای عضویت در کمیته اجرایی فیفا است.
گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که او آماده است برای یکی از دو کرسی فیفا که به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده شده مبارزه کند و قرار است روز جمعه این تصمیم خود را اعلام کند.
روزنامه یوتوسان مالزی به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد: عبداله با وجود اینکه چهار رقیب دیگر دارد، مطمئن است که می تواند پیروز شود. او تجربه زیادی در ای اف سی و فدراسیون مالزی دارد و معتقد است که اکنون بهترین زمان برای کسب تجربه بیشتر است.
این منبع همچنین گفت: حضور عبداله در کمیته اجرایی فیفا برای توسعه فوتبال این کشور بسیار به نفع مالزی است. این موقعیت به ویژه در توسعه مهارتهای مربیگری ، بازیکنان و برخورداری از حمایت مالی فیفا مفید خواهد بود.
این منبع افزود: مالزی می تواند مستقیما از توصیه های فیفا برخوردار شود. درصورت داشتن نماینده ای در کمیته اجرایی فیفا به خدمت گرفتن بهترین مربیان جهان برای ما آسانتر خواهد بود.
عبداله در حال حاضر ریاست فدراسیون فوتبال مالزی را به عهده دارد. او اوایل سال جاری میلادی جایگزین پدرش سلطان احمد شاه شد.
ورزشی(6)**1584


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن