تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803209883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسی ها روی ریل راه آهن در اندیشه پیروزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جام حذفی فوتبال کشور/ پاسی ها روی ریل راه آهن در اندیشه پیروزی همدان- ایرنا- رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در حالی پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود که در یکی از مهمترین دیدارها تیم پاس همدان میهمان راه آهن تهران خواهد بود.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا تیم پاس که دو بازی گذشته خود در چارچوب جام حذفی فوتبال کشور را با پیروزی پشت سرگذاشته است حالا برای رسیدن به برنده بازی پرسپولیس تهران و کارگر بنه گز بوشهر باید ابتدا مقابل راه آهن تهران به برتری برسد.
رویارویی با یک تیم لیگ برتری، انگیزه شاگردان مهابادی برای تصاحب پیروزی در خانه حریف را دوچندان کرده است.
پاسی ها فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور را با موفقیت آغاز کرده اند و با گذشت دو هفته از این مسابقات به دو پیروزی ارزشمند رسیده اند تا نشان دهند تغییرات به وقوع پیوسته در کادر فنی و ترکیب تیم به سود این تیم بوده است.
پاس فصل گذشته به رغم اینکه در جام حذفی فوتبال کشور حضور نیافت، در لیگ یک هم موفق عمل نکرد و حتی در آستانه سقوط به لیگ دو قرار گرفت اما امسال هیات مدیره دست به تغییر مدیرعامل، کادر فنی و ترکیب تیم زد.
سبزپوشان پاس در حالی مقابل راه آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور قرار می گیرند که همه بازیکنان این تیم در آمادگی خوبی بسر می برند و فاقد محرومیت و مصدومیت هستند.
داوود مهابادی سرمربی پاسی ها به احتمال فراوان در این بازی با ترکیب بازی مقابل داماش گیلان حاضر می شود و مهرداد بشاگردی، صادق کرمی، محسن حمیدی، هادی خیری، اکبر بختیاری، نادر هوشیار، روح الله عبدالهی، محسن آذرپاد، محمود محمدی، پیمان نامور و اسحاق سبحانی یازده بازیکن احتمالی پاس برای رویارویی مقابل راه آهن تهران هستند.
مهابادی در هفته جاری بیشتر سعی بر استحکام خط دفاعی تیمش و مهار راه های نفوذ حریف را تمرین کرده و تاکتیک ضد حمله و پوشش کامل خط میانی جزو برنامه های اصلی وی به شمار می رود.
دروازه تیم او در دو بازی گذشته حفظ شده و فقط در بازی مقابل گل گهرسیرجان یک بار حریف فرصت گلزنی در محوطه 18 قدم پیدا کرد که اکبر بختیاری مدافع جوان پاسی ها به خوبی این موقعیت را مهار کرد.
تاکتیک دفاعی شاگردان مهابادی در بازی مقابل داماش به قدری منظم، هماهنگ و پرقدرت ظاهر شد که حریف به اجبار روی به شوت های از راه دور آورد.
سیستم هجومی داوود مهابادی هم با انتقال سریع توپ از دفاع به حمله، توانست بارها در بازی مقابل داماش موقعیت های گلزنی خطرناک را ایجاد کند که البته بازیکنان این تیم در ضربات نهایی کمی بی دقت ظاهر شدند.
اکنون تیم مهابادی با بهترین ساختار خط دفاعی مواجه است و شاید همین مهم اهرم قدرت وی در بازی مقابل راه آهن باشد.
پاسی ها در حالی گام به این مسابقه می گذارند که راه آهنی ها محمدرضا عابدزاده و علی لطیفی مربیان و محمد آبشک و سیامک کوهنورد بازیکنان خود را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد.
البته راه آهن تهران وضعیت خوبی را در لیگ برتر فوتبال کشور سپری نمی کند، آنها در شش هفته گذشته لیگ برتر موفق عمل نکردند و به دو تساوی و چهار شکست دست یافته اند.
راه آهنی ها با 9 امتیاز از 11 بازی و قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر اوضاع خوبی در این رقابت ها ندارند و با این شرایط و پس از گذشت چند روز از تعطیلات لیگ به مصاف پاس می روند.
شاگردان حمید استیلی در تعطیلات لیگ برتر اردویی چند روزه را در جزیره کیش برگزار کردند و در آخرین دیدار تدارکاتی خود، یکشنبه گذشته مقابل تیم ملی امید که در شرایط خوبی هم بسر نمی برد سه بر صفر به پیروزی رسیدند.
در مجموع تیم برنده این بازی که پنجشنبه هفته جاری و از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی شهر همدان برگزار می شود، در مرحله بعدی حریف برنده بازی پرسپولیس تهران و کارگر بنه گز بوشهر خواهد شد.
گزارش: میثم ناصرنژاد
7520/576


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن