تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804083633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري بيش از 50 نفر در جريان اعتراضات سنت لوئيز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۵۹ب.ظ)
دستگيري بيش از 50 نفر در جريان اعتراضات سنت لوئيز در ادامه اعتراضات شهروندان شهر سنت لوئيز به قتل يک نوجوان سياهپوست ديگر به دست پليس، شب گذشته (دوشنبه) بيش از پنجاه معترض توسط پليس دستگير شدند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، موج جديد اعتراضات در ايالت ميسوري در اعتراض به قتل يک نوجوان سياهپوست ديگر به دست پليس در شهر سنت لوئيز آغاز شد که البته اينک به شهر فرگوسن نيز کشيده شده است؛ شهري در حومه سنت لوئيز که دو ماه پيش شاهد قتل يک نوجوان سياهپوست ديگر به دست يک افسر پليس سفيدپوست بود.
به گزارش رويترز، در جديدترين موج اعتراضات در ايالت ميسوري، که در اعتراض به بي عدالتي اجتماعي و تبعيض نژادي پليس آمريکا برگزار مي شود، فعالان اجتماعي و سياسي بسياري حضور دارند که بسياري از آنها نيز در ميان بازداشت شدگان شب گذشته بودند.
هزاران نفر از شهروندان شهر سنت لوئيز در ادامه موج جديد اعتراضات به بي عدالتي اجتماعي در آمريکا و رفتارهاي نژادپرستانه پليس آمريکا، از چهارشنبه در قالب اعتراضاتي شبانه روزي در خيابان هاي اين شهر به راهپيمايي مسالمت آميز پرداختند. البته اين بار نيز اعتراضات آرام مردم شهر سنت لوئيز با تنش آفريني پليس همراه شد که در نتيجه اين اعتراضات، يک شنبه شب شب نيز هفده نفر از شهروندان سنت لوئيز توسط پليس اين شهر دستگير شدند.
اين اعتراضات مردمي به دنبال قتل يک نوجوان سياهپوست هجده ساله به نام واندريت مايرز جونيور در قالب "آخرهفته اعتراض آميز" برگزار شد و چنان بسط پيدا کرد که معترضان ايالت هاي ديگر از جمله ماساچوست، ويرجينيا، نيويورک، لوئيزيانا و ... به اين اعتراضات پيوستند.
اين اعتراضات در سنت لوئيز در قالب يک حرکت مسالمت آميز انجام شد که طي آن معترضان در روزهاي گذشته به نشانه اعتراض به پليس و بي عدالتي هاي اجتماعي در آمريکا، در پياده روهاي شهر، رو به ديوار ساختمان ها و پشت به خيابان ها روي زمين مي نشستند که البته اين حرکت بي حاشيه معترضان نيز با خشونت پليس همرا شد که نهايتا در روز يک شنبه نيز منجر به دستگيري هفده نفر از معترضان شد.
حدود دو ماه پيش نيز به دنبال قتل مايکل براون، نوجوان غيرمسلح سياهپوست به دست يک افسر سفيدپوست پليس شهر فرگوسن از حومه سنت لوئيز، اعتراضات بسيار گسترده اي در اين ايالت صورت گرفت که اعتراضات آن برهه زماني نيز با خشونت بي حد پليس آمريکا همراه شد و افسران پليس شهر فرگوسن آمريکا با تجهيزات و تسليحات جنگي در مقابل معترضان قرار گرفتند. به دنبال اين رفتار پليس ايالت ميسوري، بسياري از منتقدان اجتماعي، خيابان هاي شهر فرگوسن را به خيابان هاي جنگ زده عراق و افغانستان تشبيه کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن