تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820511309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردشگري، فرهنگي‌ترين حوزه اقتصاد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۳ب.ظ)
معاول اول رئيس جمهور: گردشگري، فرهنگي‌ترين حوزه اقتصاد است معاون اول رئيس‌جمهور اظهار کرد: گردشگري، فرهنگي‌ترين حوزه اقتصاد مي‌باشد که در عين سودآوري و اشتغالزايي با مسائل فرهنگي گره خورده است.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس‌جمهور در همايشي که با عنوان سمپوزيوم بين‌المللي براي زمينه‌سازي گردشگري پايدار برگزار شد، گفت: اگر روزي از فقرزدايي و کاهش فاصله شمال جنوب سخن مي‌گفتيم و از ناپايداري کشورهاي تک محصولي ياد مي‌کرديم امروزه همه به دنبال يافتن روش‌هايي براي پايداري توسعه مي‌باشند و اين موضوع اگرچه در ظاهر گوياي پيشرفت و رو به جلو بودن است اما در واقع نشان از نگراني به آينده زندگي بشر دارد.
معاون اول رئيس‌جمهور با تاکيد بر اينکه اميد به آينده مطمئن، داشتن نشاط و شادابي جزو حقوق اوليه انسان‌هاست و مشارکت دادن مردم در اداره امور رمز شادکامي و توسعه قلمداد مي‌شود، اظهار کرد: مردم از زندگي در جامعه‌اي رضايت دارند که در آن احساس کنند مشارکت در اداره امور دارند. بايد دانست که در توسعه پايدار بدون مشارکت حرمت حقوق شهروندان نه ممکن و نه قابل تحقق است.
وي اظهار کرد: گردشگري، فرهنگي‌ترين حوزه اقتصاد مي‌باشد که در عين سودآوري و اشتغالزايي با مسائل فرهنگي گره خورده است و کشور که اقتصاد آن اتکاي زيادي به درآمدهاي نفتي دارد نبايد از صنعت گردشگري غفلت کند چرا که توسعه صنعت گردشگري عامل بسيار مهمي براي تنوع‌بخشي به درآمدهاي کشور مي‌باشد و يکي از مطمئن‌ترين، پاک‌ترين و ارزان‌ترين روش‌هاي کسب درآمد ارزي است.
معاون اول رئيس‌جمهور گفت: ميزباني از بيست ميليون گردشگر در سال در افق چشم‌انداز و درآمد ارزي آن جز با عزم و اراده عمومي و بسيج کليه امکانات و تامين زيرساخت‌هاي مورد نياز و فراهم کردن بستر قانوني ميسر نيست و پيش‌نياز اين هدف مهم مشارکت فعالانه بخش خصوصي در همه زمينه‌هاي مرتبط با گردشگري است و دولت حمايت‌هاي لازم از آن خواهد داشت.
جهانگيري گفت: لازم مي‌دانم در اينجا از اقدام ارزنده و به موقع سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و به ويژه رئيس آن براي پذيرفتن ميزباني اين همايش بزرگ علمي که با همکاري بخش اقتصادي و اجتماعي سازمان ملل صورت گرفته تشکر کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن