تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جدید عراق برای اخراج منافقین


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: طرح جدید عراق برای اخراج منافقین


فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق، از ارائه پیشنهادهای «جدید» برای اخراج گروهک تروریستی منافقین از عراق خبر داد و گفت: اخراج این گروهک به همکاری همه کشورهای جهان نیازمند است؛ اما تاکنون این پرونده به بن بست خورده و پیشرفتی نداشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نماینده دبیرکل سازمان ملل از پیشنهاد جدید دولت عراق برای اخراج منافقین از این کشور خبر داد.

فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق، از ارائه پیشنهادات «جدید» به منظور اخراج گروهک تروریستی منافقین از عراق خبر داد و گفت: اخراج این گروهک به همکاری همه کشورهای جهان نیازمند است؛ اما تاکنون این پرونده به بن بست خورده و پیشرفت محسوسی صورت نگرفته است. ملادینوف تصریح کرد: سازمان ملل متحد در قبال انتقال این گروه  به خارج از عراق متعهد است!
«ملادینوف» اظهار داشت: دولت جدید عراق، پیشنهاد های تازه‌ای برای اخراج گروهک تروریستی منافقین به سازمان ملل متحد و مقامات آمریکایی ارائه داده است تا موضوع اخراج این گروهک از بن‌بست فعلی خارج شود.
ملادینوف، بدون اشاره به جزئیات پیشنهادات دولت عراق تصریح کرد: اخراج عوامل این گروه از عراق به همکاری همه کشورهای جهان نیاز دارد ؛ اما اکنون این پرونده به بن بست خورده و پیشرفت محسوسی صورت نگرفته است اما امیدواریم پیشنهادات جدید دولت عراق بتواند گره این پرونده را باز کند.
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور عراق، بر پایبندی سازمان ملل متحد بر تعهد انتقال عوامل این گروهک به کشور سوم  تاکید کرد و گفت: سازمان ملل در قبال انتقال این گروهک  به خارج از عراق متعهد است.
دولت عراق با توجه به جنایات فراوانی که اعضای تروریست گروهک منافقین، مرتکب شده اند و با توجه به افزایش فشارهای مردمی برای پایان دادن به حضورشان در عراق، در نخستین مرحله برای اخراج آنها، اردوگاه اشرف را از وجود آنها پاکسازی کرد و تروریست ها این گروهک را به پایگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد منتقل کرد.
قرار بود اعضای این گروهک تروریستی ظرف یک سال از اردوگاه ترانزیتی لیبرتی به خارج از عراق منتقل شوند؛ اما تاکنون به علت کارشکنی مقامات آمریکایی این انتقال صورت نگرفته است؛ هرچند شماری از اعضای گروهک نفاق پیش از این در قالب گروهای ٥٠ و ١٠٠ نفره خاک عراق را ترک کرده‌اند.   در آستانه حمله داعش به موصل، رسانه های منطقه خبر دادند سازمان های نظامی و امنیتی امریکا، برخی از نفرات گروهک منافقین را برای برقراری ارتباط با داعش و کمک به آنها به اربیل اعزام کرده است. هم اکنون نیز، افسران امنیتی مستقر در سفارتخانه امریکا در بغداد، با فرماندهان گروهک منافقین در تماس هستند و بر اساس اسناد سازمان اطلاعاتی عراق، در ترور شخصیت های فرهنگی و علمی عراق بکار گرفته می شوند.


سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن