تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804120080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد اعضاي شوراي شهر به نحوه چينش کميسيون ها/ ايجاد شبهه در قانوني بودن انتخاب اعضا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۹ب.ظ)
انتقاد اعضاي شوراي شهر به نحوه چينش کميسيون ها/ ايجاد شبهه در قانوني بودن انتخاب اعضا برخي از اعضاي حاضر در جلسه امروز شوراي اسلامي شهر تهران به نحوه چينش کميسيون هاي شورا انتقاد کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، رحمت الله حافظي در حاشيه برگزاري صد و دومين جلسه علني از چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين مطلب اظهار داشت: در حال حاضر انتقادهايي به نحوه راي گيري براي اعضاي کميسيون هاي شورا در سال دوم وجود دارد و در جلسه گذشته شورا نيز که موضوع ابقاء اعضا براي دومين سال مطرح شد نيز برخي مخالفت هاي خود را با اين موضوع اعلام کردند.
وي افزود: انتظار ما اين بود که درخواست برخي از اعضا براي تغيير در کميسيون ها نيز مورد بررسي قرار گيرد اما متاسفانه اين اتفاق نيافتد و شاهد هستيم که اعضاي کميسيون هاي به صورت يکجا ابقا شدند.
رئيس کميسيون سلامت محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران با بيان اين مطلب که نحوه راي گيري کنوني نشاندهنده اين است که وضعيت فعلي شورا بسيار ايده آل است، گفت: هم اکنون شاهد هستيم که مشکلات زيادي در رابطه با شفافيت مالي در شهرداري تهران وجود دارد که نياز است در کميسيون برنامه و بودجه مورد بازنگري قرار گيرد.
حافظي ادامه داد: در حال حاضر اگر از هر يک از اعضاي شورا سوال شود که بودجه تخصيص يافته به اتوبان صدر چقدر بوده است و هم اکنون چه ميزان بدهي به پيمانکار وجود دارد مشخص نيست و اگر از هر يک از اعضا شوراي ميزان اين بدهي سوال شود مشخص نيست چه تعداد پاسخ اين سوال را خواهند داد.
وي با اشاره به لزوم شفافيت در بودجه شهرداري تهران اظهار داشت: پيشنهاد من اين است که در رابطه با هزينه هاي غير نقد شهرداري مديريت شود.
وي خواستار فراهم شدن زير ساخت هاي لازم براي شفاف سازي در بودجه شهرداري شد و تاکيد کرد: زير ساخت هاي بودجه شهرداري تهران بايد به صورت شفاف مشخص شود و در حال حاضر شاهد اين اتفاق نيستيم.
بر اساس اين گزارش در ادامه جلسه امروز شورا عليرضا دبير رئيس کميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران نيز خاطر نشان کرد: انتخابات اعضاي کميسيون هاي شورا کاملا قانوني و بر اساس آئين نامه داخلي شورا بوده است.
وي افزود: در جلسه روز يکشنبه شورا طرح دو فوريتي براي ابقاء اعضاي کميسيون ها در صحن شورا مطرح شد که در نهايت اين طرح مورد موافقت اعضا قرار نگرفت.
رئيس کميسيون برنامه و بودجه شوراي شهرتهران در واکنش به اين سوال که چرا در زمان رياست احمد مسجد جامعي در شوراي شهر تهران انتخابات اعضاي کميسيون ها برگزار شد، گفت: نحوه انتخاب اعضاي کميسيون ها قانوني و بر اساس آئين نامه داخلي شوراها بوده است.
در ادامه اين جلسه احمد حکيمي پور با بيان اين که نحوه انتخاب و ابقاء اعضاي شوراي شهر تهران براي سال دوم غير قانوني بوده است، اذعان داشت: بسياري از اعضا درخواست جابجايي در کميسيون هايشان را دارند و من نيز يکي از افرادي هستيم که مي خواهم به کميسيون برنامه و بودجه شورا اضافه شوم.
وي عنوان کرد: به استناد ماده دو شوراها و وظايف کميسيون ها تعدادي از اعضاي کميسيون ها درخواست تغيير و جابجايي داشته اند اما متاسفانه اين موضوع در اين ماده لحاظ نشده است.
عضو کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهرتهران بخش اعظم فعاليت هاي اعضاي شورا را بررسي دخل و خرج شهردار دانست و تاکيد کرد: بخش عمده اي از فعاليت شوراها به موضوع بررسي دخل و خرج شهرداري مرتبط است و هم اکنون براي بررسي اين موضوع 5 تن از اعضاي حاضر در شورا درخواست حضور در کميسيون برنامه و بودجه را ارائه کرده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن