تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799089474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیاده روی عمومی وخانوادگی به مناسبت عیدغدیردرشیروان برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیاده روی عمومی وخانوادگی به مناسبت عیدغدیردرشیروان برگزارشد خبرگزاری پانا: به مناسبت عیدسعیدغدیرخم و دومین سالروزسفرمقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی و هفته تربیت بدنی پیاده روی عمومی وخانوادگی صبح،نشاط و زندگی با حضورجمع کثیری از علاقمندان به ورزش و سلامت درشهرستان شیروان برگزارشد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۲ مهر ساعت 07:49



به گزارش خبرگزاری پانا، فرماندار شهرستان شیروان در جمع شرکت کنندگان در این پیاده روی گفت:ادای احترام داریم به ساحت مقدس شهدا به خصوص شهدای گمنام در جبل النور(کوهستان پارک شیرکوه) و آرزوی طول عمر با برکت جهت مقام معظم رهبری که سفر ایشان ازبعدمعنوی و مادی الحمدلله در استان خراسان شمالی مایه خیروبرکات فراوانی برای این خطه از سرزمین جمهوری اسلامی ایران بود.   عباسعلی صفایی افزود:رشد و توسعه اقتصادی استان خراسان شمالی به ویژه شهرستان شیروان از سایه برکت حضور ایشان از مهرماه 1391 تا کنون ادامه داشته و دارد.
وی با اشاره به سفرمقام معظم رهبری در مهرماه 1391به استان خراسان شمالی  بیان داشت: مهرماه 1391 با حضور حضرت آقا به استان خراسان شمالی وبه ویژه سفر ایشان در 24 مهرماه به شهرستان شیروان این ماه را به عنوان ماه مهرماندگار در تاریخ شهرستان در دلهای مردم ثبت نمود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک تقارن عیدسعیدغدیرخم و دهه ولایت و هم زمانی با دومین سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان شیروان گفت:مقام معظم رهبری در 19 مهرماه سال 1391 قدم بر چشمان ما گذاشتند و به استان خراسان شمالی شرف یاب شدند و این سفر برکات مادی و معنوی فراوانی برای همه ما داشت.
دکتر عبدالرضا عزیزی افزود:با تخصیص کامل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و سایر اعتبارات دولتی به این شهرستان در سال 1393 این اعتبارات جهت ساخت و تکمیل پروژ های بیمارستان 220 تختخوابی،نیروگاه سیکل ترکیبی،پل سازی،جاده سازی و روکش آسفالت جاده های روستایی،ساخت سالن های ورزشی و گودهای  کشتی روستاهای خانلق و امیرآبادو تکمیل ورزشگاه سه هزار نفری فوتبال،ساماندهی و احداث پارک های جدید،طرح اگو و ...درسطح شهرستان شیروان اختصاص یافت.
رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان شیروان نیز با اعلام تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در برنامه های پیاده روی عمومی گفت:حضور مردم در تمامی برنامه های پیاده روی عمومی در سطح شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان خراسان شمالی خیلی پررنگ و دیدنی است.
نسیم مهرپرور افزود:پیگیر برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه پیاده روی عمومی خانوادگی در آینده نزدیک با حضور شبکه سه سیما و پخش این برنامه از شبکه سراسری هستیم و امیدواریم که ان شاء الله این برنامه با هماهنگی های لازم که صورت گرفته برگزار گردد.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان شیروان نیز با عرض تبریک عیدسعید غدیرخم و خوش آمدگویی به شرکت کنندگان در این همایش گفت:با توجه به اینکه همه ساله پیاده روی عمومی در هفته تربیت بدنی برگزار می گردید اما امسال به جهت تقارن با دومین سال روز سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی این همایش در روز عیدسعید غدیر خم برگزار شد.
مصیب اکبرزاده با اشاره به اینکه این هفتمین سال برگزاری پیاده روی عمومی و خانوادگی درشهرستان است که برگزار می گردد افزود:این همایش پیاده روی عمومی خانوادگی با حمایت های مالی هایپرمارکت اقیانوس شیروان با مدیریت نقی صادقی(10 دستگاه دوچرخه)،نمایندگی فرش مشهد در شیروان با مدیریت گل محمد جاویدی(10 تخته فرش) و دکتر محمد حسن پیرزاده( دو کمک هزینه سفرعتبات عالیات ) برگزار شد.
این همایش پیاده روی خانوادگی با حضور امان الله فیروزه معاون اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی،عباسعلی صفایی فرماندارومعاونین و بخشداران،دکترعبدالرضاعزیزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،محمدمحمدزاده قانعی رئیس شورای اسلامی شهربه همراه سایراعضای شورا،جعفربورنگ شهردار شیروان،نیروهای نظامی و انتظامی وجمعی از مسئولین ادارات و نهادها وجمع کثیری ازعلاقمندان به ورزش و سلامت از میدان انقلاب اسلامی آغاز و تا جبل النور(کوهستان پارک شیرکوه) ادامه داشت.
یادآور می شود قرائت قرآن توسط رضا رحمتی،پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران،مدیحه سرایی غدیر به صورت مشترک توسط مداحان اهل بیت(ع) رضا وقاری و امیر قربان زاده،هم نوازی سورنا و دهل توسط شیرویه تارزان مقدم و قربانعلی دستیارهمراه با حرکات ورزشی محلی با چوب توسط ابراهیم صداقت،روح الله پسندیده،حسن رحمتی و امیر صداقت،اجرای حرکات رزمی نین جیوتسو گروه نینجا به سرپرستی جبرئیل کریم زاده،پخش موسیقی های ورزشی و محلی توسط پیروی  و انجام مراسم قرعه کشی بین دوست داران ورزش و سلامت از دیگر برنامه های این همایش پیاده روی عمومی و خانوادگی بود.
این پیاده روی عمومی و خانوادگی توسط اداره ورزش و جوانان شیروان و با همکاری هیئت ورزش های همگانی شهرستان برگزار گردید  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن