تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820314241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادرساني هوايي به حوادث در استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۴۳ب.ظ)
امدادرساني هوايي به حوادث در استان قزوين مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان قزوين از فعاليت يک هزار و ۱۷۶ تيم عملياتي در شش ماهه نخست سال جاري در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد ره‌انجام به مناسبت هفته ايمني در برابر زلزله و کاهش اثرات بلاياي طبيعي اظهار کرد: در مجموع ۸۴۱ حادثه در شش ماهه نخست سال ۹۳ به جمعيت هلال‌احمر استان قزوين گزارش شده است و در جريان آن ۵ هزار و ۵۱۵ نفر آسيب ديده‌اند که از اين تعداد ۸۲۵ نفر توسط امدادگران و نجاتگران جمعيت هلال احمر اين استان نجات‌ نجات داده شدند، ۷۸۳ نفر از طريق آمبولانس به بيمارستان منتقل شدند و۳۴۵ نفرنيز به صورت سرپايي توسط امدادگران جمعيت هلال احمر مداوا شدند.
مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان قزوين با اشاره به انجام عمليات هاي هوايي دراين استان، تاکيد کرد: ۳۸۲ نفر بنا به اضطرار در طي ۶ماهه نخست سال جاري اسکان داده شدند و به چهار مورد از حوادث نيز به صورت هوايي امدادرساني شد.
وي تصريح کرد: يک هزار و ۷۶ تيم عملياتي در جريان اين حوادث فعاليت داشته و ميانگين زمان حضور آنان در صحنه حوادث طبق برآوردهاي کشوري ۶ دقيقه و ۲۸ ثانيه است در حالي که استاندارد اين رکورد در سطح ملي ۸ دقيقه و ۲۳ ثانيه‌اي را نشان مي‌دهد.
ره انجام خاطرنشان کرد: اين آمارها بر اساس اطلاعات منتشر يافته از سوي سازمان امداد جاده‌اي کشور است؛ بر اساس اين آمار علاوه بر حضور به‌هنگام و موفقيت‌آميز جمعيت هلال‌احمر استان قزوين در صحنه‌هاي حوادث، حائز رتبه سوم کشوري در حضور در عمليات شده‌ايم.
وي در پايان به وجود ۲۰ پايگاه ثابت و سيار در سطح استان قزوين اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۳ پايگاه ثابت و ۷ پايگاه سيار از سوي جمعيت هلال‌‌احمر در سطح استان مستقر و مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن