تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 31 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799933351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بگوويچ: فوتبال ايران بايد در سطح دنيا مطرح باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بگوويچ: فوتبال ايران بايد در سطح دنيا مطرح باشد
وينکو بگوويچ سرمربي مس رفسنجان، که در سالهاي گذشته تجربه سرمربيگري در تيم ملي اميد را هم دارد. معتقد است که نبود برنامه ريزي در رده پايه باعث شده تا تيمهاي ملي اميد و جوانان، نتايج ضعيفي در رقابتهاي بين المللي بگيرند.

بگویچ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" از خاطرات مربیگری اش در تیم ملی امید و علت نتیجه نگرفتن این تیم صحبت کرد.

فوتبال ایران بی برنامه است

من شرایط و امکانات فعلی تیم ملی را ندیدم پس در این مورد هم نمی توانم صحبت خاصی کنم. اما از آن چیزی که اطمینان دارم این است که کل فوتبال ایران برنامه ریزی درستی ندارد. با وجود لیگ حرفه ای شاید دو سه باشگاه باشند که برنامه ریزی صحیحی دارند. پس شما می بینید که این مسئله فقط در تیم ملی نیست و کل فوتبال را شامل می شود.این در حالی هست که ما عالی ترین استعدادها را در ایران داریم.من ایران را خیلی دوست دارم، عاشق فوتبال ایران هستم. اما متاسفانه در طول سالهایی که در ایران بودم برنامه ریزی درستی در فوتبال ندیدم.

در ایران همه دنبال نتیجه گیری کوتاه مدت هستند

من در سالهای طولانی که در ایران بودم تلاش کردم تا در باشگاههایی که بودم برنامه ای را هم برای تیمهای پایه تدارک ببینم. در سپاهان،پرسپولیس حتی به استقلال هم برنامه خودم را دادم. این برنامه اصلی و هدف من در این تیمها بود. اما متاسفانه به علت اینکه برنامه ریزی برای تیم های پایه بلند مدت است آنها با برنامه های من موافقت نمی کردند. زمانی که من به ایران آمدم و کارم را با فولاد شروع کردم. متوجه شدم در ایران به جای اینکه به یک برنامه بلند مدت فکر کنم. می بایست در مدت کوتاه نتیجه بگیری و هیچ تیمی برای طولانی مدت برنامه ریزی نمی کند.

فوتبال هم مثل والیبال است

یک اشخاصی باید برای نظارت برای تیمهای ملی امید و جوانان حضور داشته باشند که الان بیایند آنالیز کنند و ببینند که چرا این نتایج به دست آمده است. بهترین مثال برای صحبتهای من تیم ملی والیبال ایران است که بهترین تیم دنیا است. چون به عقیده من هر چند این تیم در مسابقات جهانی مقام اول را کسب نکرد اما در میان شش تیم برتر جام قرار گرفت و در آسیا هم روی سکوی نخست قرار گرفت. من به والیبال ایران تبریک می گویم. حالا همه فکر می کنند که این تیم چقدر کار ساده ای انجام داد. در حالی که برای اینکه تیم به این مرحله برسد سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است. سالهای زیادی را پشت سر گذاشته روی این تیم به صورت حرفه ای کار شده است. همین مسئله هم در فوتبال وجود دارد. باید برای کسب نتیجه به برنامه ریزی بلند مدت در فوتبال فکر کنیم.وقتی شما می بینید که تیم بزرگسالی نتایج خوبی را به دست آورده است باید بدانید که در پیشینه این تیم دانش و تلاش وجود داشته. نوع تمرین و دانشی که برای یک تیم ساله هست باید با تیم 18 ساله ها متفاوت باشد. اما متاسفانه می بینید که هیچ تغییری در شرایط تیم داده نمی شود.

باخت پایه ها تاثیر منفی روی بزرگسالان می گذارد

این مسئله خیلی مهم است که وقتی بعد از این نتایج به صحبتهای مسئولین در تلویزیون گوش می دهی. آقای گودرزی عنوان می کند که ما برنامه ریزی عالی برای آینده داریم! اما من مطمئن هستم با وجود استعدادهای عالی که در ایران وجود دارد، با یک برنامه ریزی صحیح و بلند مدت 4،5 و حتی 6 ساله . تیم ملی فوتبال ایران می تواند مثل والیبال در دنیا مطرح شود. شاید نتایج تیم های امید و جوانان در حال حاضر فقط ناراحتی یک باخت را داشته باشد و تاثیراتش را روی تیم ملی بزرگسالان حس نکنیم . اما درآینده این روند در تیم ملی بزرگسالان تاثیرات منفی مشهودی خواهد داشت.


وينگو بگوويچ


1393/07/20 17:49  تعداد بازدید: 1,282





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن