تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819647138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از عکس خصوصی عروس آمیتاپاچان تا نوازش دختر کره ای


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از عکس خصوصی عروس آمیتاپاچان تا نوازش دختر کره ای


نگاهی به اخبار و مطالب برخی سایت ها و خبرگزاری ها در روز یکشنبه ۲۰ مهرماه ۹۳ در پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛ انتشار عکس خصوصی آیشواریا و آمیتاپاچان، آیت الله شدن نوه امام، تکذیب مصاحبه شهرام جزایری، تسلیت بخاطر کشته شدن فرمانده داعش... تزئین حرم امام علی (ع) با 14 هزار شاخه گل در آستانه عید غدیر، شیعیان نجف ضریح مولا امیرالمومنین (ع) را با 14 هزار شاخه گل تزئین کردند.
حرم امام علی
بیشتر   عکس خصوصی عروس آمیتا پاچان آیشواریا، بازیگر هندی و عروس آمیتا پاچان، یک عکس خانوادگی را منتشر کرده که در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.
آیشواریا و آمیتا پاچان
بیشتر   شهرام جزایری مصاحبه با رسانه ها را تکذیب کرد پس از آنکه سخنانی به نقل از شهرام حزایری و به عنوان مصاحبه با او منتشر شد، وی با انتقاد از سواستفاده های سیاسی برخی رسانه ها تاکید کرد مصاحبه نکرده است.
مصاحبه شهرام جزایری
بیشتر   داعش نام شهر عین العرب را تغییر داد تروریست های داعش پس از اشغال شهر عین العرب در منطقه کوبانی واقع در شمال سوریه، نام آن را تغییر دادند.
عین العرب
بیشتر   آیت الله شدن نوه امام خمینی ره یک سایت خبری تصمیم گرفت از این پس برای سیدحسن خمینی، نوه امام خمینی ره از عنوان آیت الله استفاده کند.
نوه امام
بیشتر   واکنش عمو پورنگ به تهاجم طرفداران کلید داریوش فرضیایی، مجری برنامه های خردسالان تلویزیون که به علت استفاده از کلید در یکی از برنامه هایش، با تهاجم شدید یکی از جناح های سیاسی مواجه شده بود، به این برخورد واکنش نشان داد.
کلید دروغ
بیشتر   تسلیت بخاطر کشته شدن فرمانده داعش یک مقام بحرینی و خبرگزاری این کشور، کشته شدن یکی از فرماندهان داعش را تسلیت گفتند.
تسلیت به داعش
بیشتر   نوازش کردن دختر توسط امیر غفور امیر غفور، ملی پوش والیبال ایران درباره علت دست کشیدن روی سر یکی از دختران کره ای توضیح داد.
ناز کردن دختر توسط امیر غفور
بیشتر


یک شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن