تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نشست معارضان سوری در استانبول


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری نشست معارضان سوری در استانبول آنکارا- ایرنا- همزمان با اعلام خبر توافق آنکارا و واشنگتن درخصوص آموزش نظامی معارضان سوری باصطلاح میانه رو (تروریست ها) در خاک ترکیه و پشتیانی تسلیحاتی از آنها، مجمع عمومی تشکل موسوم به ائتلاف ملی مخالفان سوری شنبه شب در استانبول تشکیل شد.


به گزارش ایرنا، هدف از تشکیل جلسه مجمع عمومی این تشکل بی ثبات، انتخاب به اصطلاح رییس دولت موقت معارضان سوری اعلام شده است.
دولت های غربی - عربی از ابتدای راه اندازی بحران سوریه از این تشکل غیر مردمی و همچنین گروهک های تروریستی النصره و پس از آن داعش حمایت های همه جانبه انجام دادند.
خبرگزاری "آناتولی" گزارش داد که در این نشست نامزدهای ریاست باصطلاح دولت موقت مخالفان سوری برنامه های خود را در مجمع عمومی این تشکل بی ثبات تبیین کردند تا یکی از آنها به عنوان رییس باصطلاح دولت موقت مخالفان سوری انتخاب شود.
13 نامزد ریاست به اصطلاح دولت موقت سوریه، در برنامه های خود اعلام کرده اند که هدف احیا و تقویت دوباره اعتماد مردم به شورای ائتلاف ملی سوریه، افزایش تاثیر گذاری این شورا در جامعه سوریه، برپا کردن دادگاه ها در مناطق آزاد شده، تامین وسایل و امکانات مورد نیاز برای آموزش کودکان، مدیریت بهینه منابع مالی شورا، تعیین راهبرد لازم برای تامین مایجتاج عمومی و تقویت روابط بین المللی این شورا با کشورهای دوست را دنبال خواهد کرد.
مجمع عمومی معارضان سوری روز 22 جولای گذشته (31 تیر) دولت موقت به ریاست احمد طوما را از کار برکنار کرده بود، ولی وی تا تشکیل به اصطلاح دولت جدید به ریاست خود ادامه می دهد.
معارضان دولت سوریه که مقر اصلی آنها در ترکیه می باشد و از حمایت های مستقیم دولت آنکارا و کشورهای غربی - عربی برخوردار است دچار تشتت و اختلافات عمیقی هستند و چند وقت یکبار رییس خود را عوض می کنند ولی طی 43 ماه گذشته (از آغاز بحران سوریه) به یک توافق مشخص دست نیافته اند.
"احمد الجربا" اولین رئیس ائتلاف باصطلاح ملی سوریه بود و پس از وی تاکنون چند نفر به این مقام منصوب شده اند که پس از مدت کوتاهی عزل، یا کناره گیری کرده اند.
در بین سرکردگان ائتلاف مخالفان دولت سوریه، اختلافات بسیار عمیقی وجود دارد و مردم سوریه هیچگونه اعتمادی به این ائتلاف خودخوانده ندارند.
خاورم**2011**7074**1275


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن