تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاهش تصادفات جاده‌اي در گرو همكاري تمام سازمان ها‌ي ذيربط است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۳ (۹:۳۲ق.ظ)
مدير كل راه و شهرسازي استان كرمان: كاهش تصادفات جاده‌اي در گرو همكاري تمام سازمان ها‌ي ذيربط است مدير كل راه و شهرسازي استان كرمان گفت: كاهش تصادفات جز با تعامل و همكاري بين اقشار مختلف مردم ،رسانه‌ها، نهادها و سازمان ها‌ي ذيربط حاصل نمي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، خداداد مقبلي درنشست خبري كه به مناسبت هفته‌ ايمني در برابر زلزله و بلاياي طبيعي (19 تا 25 مهر)در جمع خبرنگاران با تبريك عيد غدير خم و گرامي‌داشت روز حافظ و هفته‌ ايمني در برابر زلزله و بلاياي طبيعي گفت: قسمت اعظم سطح كشور ما روي خط زلزله قرار دارد و به همين دليل بايدبه ساخت و سازها اهميت بديم و نگاه ويژه‌اي داشته باشيم .
وي با بيان اين كه در چند سال گذشته اقدامات خوبي در خصوص مقاوم سازي ساختمان‌ها در استان كرمان انجام شده است، گفت: در زلزله‌اي كه چند سال قبل در محمد آباد ريگان اتفاق افتاد كمترين تلفات را داشتيم كه اين نشان از مقاوم سازي ساختمان‌ها دارد.
وي تصريح كرد: اقدامات انجام شده در اين خصوص خوب و ضريب ايمني در برابر زلزله روند بهتري را در پيش گرفته است .
مقبلي با بيان اين كه حساسيت موضوع در خصوص بحث ساخت و سازها حتي از كار پزشكي بالاتر و بيشتراست، گفت: در اثر اشتباه يك پزشك احتمال دارد يك نفركشته شود ولي اگر در كار مهندسي ساخت و سازاشتباه شود، شايد چندين نفر در اثر يك اشتباه كوچك جان خود را از دست بدهند و اين حساسيت موضوع را مي رساند.
وي با اشاره به اين كه سيل، برف وطوفان نيزاز جمله بلاياي طبيعي هستند، گفت: متاسفانه سالانه تعدادي از هم وطنان جان خود را از دست مي دهند .
وي اظهار داشت: در مواقع وقوع سيل ناوگان ماشين‌آلات اداره كل راه و شهرسازي براي بازگشايي مجدد محورهاي آسيب‌ ديده وارد عمل مي‌شود .
مدير كل راه و شهرسازي تعداد ناوگان ماشين‌آلات اين اداره كل را 400 ماشين سنگين ،نيمه سنگين و سبك اعلام كرد و گفت: مديرت خوب در بحران ها مي تواند به مديريت بحران كمك كند.
وي در خصوص نوسازي ماشين آلات نيز گفت: در سال جاري هشت دستگاه نمك باش، هشت دستگاه تيغه برف روب و دو دستگاه جرثقيل به ناوگان ماشين آلات اضافه اين اداره كل اضافه شده است تا زمستان آينده را با كمترين مشكل سپري كنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن