تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798577332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوريان:دوستي با مربيگري در جوانان، ايثار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منصوريان:دوستي با مربيگري در جوانان، ايثار کرد
عليرضا منصوريان سرمربي نفت تهران که قرار است با اين تيم در مسابقات جام باشگاههاي آسيا شرکت کند، قصد دارد تا براي تقويت تيم يک فوروارد خارجي به اين تيم اضافه کند.

منصوریان که تجربه مربیگری در تیم ملی امید را دارد، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه"، حرفهای شنیدنی برای گفتن دارد

هوادار نداریم، باید بیشتر تمرین کنیم

من به بازی دوستانه ما مقابل پیکان با دید تاکتیکی نگاه کردم. اصلا برای ما برد در این بازی مهم نبود. ما باید یک بازی دوستانه ای را انتخاب می کردیم که بتوانیم در آن 20 نفر از بازیکنان ها بازی می گرفتیم که همینطورهم شد. به همین دلیل من از لحاظ تاکتیکی از این دیدار راضی هستم. جوانهای بیشتری به میدان رفتند. پیکان میزبان خیلی خوبی بود و من از این بابت از آنها متشکرم. من همیشه به بچه های تیم هم می گویم که چون ما هوادار نداریم باید بیشتر کار کنیم تا جبران شود.

باید کیفیت زمین تختی بالا رود

امروز قرار است هیات رییسه جدید نفت، سر تمرین بیایند و با بازیکنان دیدار کنند. از طرفی من هم در جلساتی که با کادر فنی و بزرگترهای تیم داشتم بسته ای را تهیه کردم، برهمین اساس هدف اول ما در جام باشگاههای آسیا صعود از مرحله پلی اف است. پس از آن حضور در مرحله گروهی که احتیاج به برنامه ریزی دارد. اگر قرار باشد ما در دیدارهای آسیایی میزبان باشیم و در زمین تختی به میدان برویم باید کیفیت زمین این استادیوم بالا برود. من با مسئولین استادیوم هم در این مورد صحبت کردم. برای آمادگی بیشتر بازیکنان هم در تعطیلات 50 روزه لیگ، باید بتوانیم در قالب یک اردوی آماده سازی با دو تیم عربی بازی کنیم. برنامه های لازم را هم به به مدیرفنی دادیم تا بتواند در جلسه هیات مدیره در این زمینه برنامه ریزی کند. ما باید در تقسیم نیرو زوری هدف گذاری انجام دهیم که بتوانیم در سه جام بجنگیم، آسیا، حذفی و لیگ.

سانتر فوروارد خارجی اضافه می کنیم

زمانی که قرار است تیم ما در سه جبهه بجنگد. پس نیاز به تعداد زیادی بازیکن هم سطح داریم تا در زمان مناسب جایگزین هم شوند. من بهترین های ایران را در تیمم دارم. اما خوب با توجه به فشردگی مسابقات و شرایط تیم ما نیاز به یک سانتر فوروارد خارجی داریم تا بتواند، زحمات بازیکنان را به ثمر برساند. طبق برنامه لیگ ما دو تعطیلات 20 و 50 روزه داریم. ما برنامه خاصی برای این زمان داریم تا نفت بتواند در مسابقات پر قدرت ظاهرشود. البته واقعیت این است که در ایران با توجه به نفراتی که داریم و به لحاظ فیزیکی زوم ما روی جام حذفی هست

باید اشخاص با استعداد را به سمت فوتبال سوق دهیم

اساسی ترین مساله که به تیمهای پایه آسیب می رساند این است که ما کار ساختاری و آکادمیک نمی کنیم. پس در نتیجه بازیکنی ساخته نمی شود. قیمت فوتبالیست شدن بالا رفته است. مدرسه فوتبال برای خانواده هایی هست که وسع مالی خوبی دارند. اما بخش اعظم فوتبالیست های ما را افرادی تشکیل می دهند که وضعیت مالی خوبی ندارند. ما باید اشخاص با استعداد را به سمت فوتبال سوق دهیم. در حقیقت ساختار فوتبال ما ایراد دارد. مشکل دوم آموزش و پرورش ما هست، که باید پیگیرشویم و ببینیم که چه اتفاقی برای فوتبال پایه افتاده است؟

برعکس است،باشگاهها از تیم ملی بازیکن می گیرند

من 36 ماه مربی تیم ملی امید بودم. در این 3 سال هم یک چیز را فهمیدم در جایی که باشگاه از تیم ملی پایه بازیکن بگیرد معلوم است که به کجا می رسد. در همه جای دنیا باشگاهها تیم ملی را تغذیه می کنند. اما شما در اینجا نگاه کنید ما از نونهالان و نوجوانان مستعد اول در تیم ملی استفاده می کنیم بعد به باشگاهها می روند! این خودش اتفاقی هست که باعث می شود تیمهای پایه به آن فرمی که باید رشد نکند. من نمی خواهم بیشتر از این به این مساله ورود کنم.

دوستی با مربیگری در تیم ملی جوانان ، ایثار کرد

علی دوستی یکی از بهترین و موفق ترین مربی های رده سنی پایه در 15 سال اخیر در ایران بوده است. کاری به نتایج امروزش ندارم. بالای 50،60 بازیکن درجه یک به فوتبال ایران تحویل داده است. بحث فوتبال پایه بحث علی آقای دوستی نیست. به عقیده من آقای دوستی با پذیرفتن مسئولیت تیم ملی جوانان در حق فوتبال ما، ایثار کرده است. تیم ملی جوانان را به جام جهانی برده، قهرمان آسیا کرده است. اما من معتقدم که در پایه ما مشکلات آکادمیک وجود دارد یکی اینکه فوتبال برای بازیکنان بااستعداد باید رایگان باشد نه اینکه با هزینه به مدرسه فوتبال بروند. پتانسیل ما در ایران زیاد است فقط باید امکانات لازم برای استفاده از این استعدادها هم فراهم شود.


علي دوستي مهر (سرمربي)نفت تهرانعليرضا منصوريان (سرمربي)جوانانليگ برتر


1393/07/20 08:08  تعداد بازدید: 2,640





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن