تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804657969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود به قلل مرتفع جهان فقط در سایه عشق به عظمت الهی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صعود به قلل مرتفع جهان فقط در سایه عشق به عظمت الهی است زنجان- ایرنا - فاتح مرتفع ترین قله های جهان گفت: صعود به قلل مرتفع جهان فقط در سایه عشق به عظمت و دریای بیکران الهی امکانپذیر است چراکه در شرایط سخت و دشوار امنیت و آرامش خاصی به انسان می بخشد.


محمدحسن نجاریان در مراسم استقبالی که شنبه شب در محل کلینیک تخصصی سرطان "مهرانه" زنجان برگزار شد افزود: صعود به قلل بلند جهان کاری سخت و دشوار است و جان صعود کنندگان همواره تهدید می شود.
وی که به عنوان سرپرست یکی از تیم های صعود کننده به قله "چوایو" عهده دار بود به ویژگی های خاص و سخت این قله اشاره و اظهار کرد: قله بسیار سردی بود و با توجه به اینکه پایین این قله دشت بازی بود بنابراین مدام سرما زدگی جان صعودکنندگان را تهدید می کرد.
نجاریان که در این صعود افتخارآفرین "مرتضی عطری اشک زری" کوهنورد ایرانی و دو اسپانیایی و شش ایتالیایی را هدایت و همراهی می کرد افزود: اکثر کوهنوردان سایر تیم های صعود کننده به این قله از ناحیه دست و پا دچار سرمازدگی شده و انگشتان خود را از دست دادند ولی تیم ما بدلیل استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب آسیبی ندید.
وی یادآور شد: در این صعود سخت و دشوار تنها یکی از ناخن هایم سرمازده شده بود که به خیر گذشت و یک ایرانی که بدون شناخت وارد منطقه شده و بدون امکانات و تجهیزات خاص خود را به کمپ سه رسانده بود و به پایان زندگی نزدیک شده بود که پس از کمک های اولیه و در برگشت از بالای قله جان این جوان را نجات دادیم که می توان از آن به عنوان یکی از خاطرات بد و شیرین در این صعود موفقیت آمیز یاد کرد.
این مربی کوهنورد مجرب و توانمند زنجانی گفت: تبتی ها که انسان های فقیر ولی با اراده ، قوی و آهنین هیکل و برخلاف گفته ها و شنیده ها بسیار نوعدوست و صادق هستند در پایین کشیدن این جوان ایرانی اعضای تیم را خیلی یاری کردند که جای تقدیر دارد.
نجاریان با بیان اینکه این صعود با شعار "سرطان هرگز" انجام شد افزود: صعود به این قله را که با کسب نشان نقره همراه بود تقدیم به "مهرانه و مهرانه ای ها" کرده و از مربیان پیشکسوت خود و یاری کنندگان به ویژه همسر و فرزندم تشکر می کنم که مرا در این سفر تنها نگذاشتند.
نجاریان افزود: در صعود به قله هشت هزار و 201 متری "چوایو" 21 تیم جهان با 35 ملیت مختلف ازجمله "آمریکا، اتریش، اسپانیا، ایتالیا، سنگاپور، مالزی، ایران، چین و نپال"، شرکت داشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: "محمدحسن نجاریان" این قهرمان ارزنده تاکنون صعودهای خوب و موفقیت آمیزی را داشته که این بسیار ارزشمند و افتخار آفرین است.
سیدارسالان حسینی افزود: به همت این قهرمانان توانمند زنجانی ، پرچم مقدس و پرافتخار ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در می آید و این افتخاری بزرگ برای کشور و به تبع آن استان زنجان است که باید پاس داشته شود.
وی اظهار کرد: زنجان در تمام عرصه ها ازجمله ورزش از ظرفیت و پتانسیل های خوب و بالایی برخوردار است که به منظور حمایت لازم و کافی نگاه جدی تری را می طلبد تا فخرآفرینی های بیشتری را به دنبال داشته باشد.
حسینی با تاکید براینکه "نجاریان" که استوار و پابرجا صعودها را انجام داده و به رغم سختی ها و دشواری های بر سر راه تاکنون پا پس نکشیده است باید به فکر جایگزین نیز باشد.
وی کوهنوردی را رشته ای مفرح خواند و تصریح کرد: در کوهنوردی بر خلاف سایر رشته های ورزشی، تلاش می شود دیگری صعود کند که این از ویژگی های خاص این رشته سخت و دشوار است.
در آغاز این مراسم، استقبال کنندگان با اهدا شاخه گل و انداختن حلقه های گل به گردن "محمدحسن نجاریان" از این مربی کوهنورد فخرآفرین تقدیر کرده و شادمانی خود را با ترغیب و تشویق های بی امان به منصه ظهور گذاشتند.
597/596


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن