تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801296986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: 10 تا 12 اداره کل در شهرستان قزوین هنوز نمایندگی ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: 10 تا 12 اداره کل در شهرستان قزوین هنوز نمایندگی ندارند قزوین-ایرنا- فرماندار قزوین با بیان اینکه هنوز 10 تا 12 اداره کل در این شهرستان نمایندگی ندارند، گفت: برای رسیدگی و پاسخگویی بهتر به مسایل و مشکلات مردم استقرار این ادارات ضروری است.


به گزارش ایرنا، سید "علی موسوی" عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان قزوین افزود: شایسته نیست که بعضی ادارات کل در قزوین به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرستان ها در کشور هنوز اداره مستقل نداشته نباشند.
این مسوول گفت: در زمان استان شدن قزوین، ادارات شهرستان به اداره کل ارتقا یافتند اما برخی ادارات کل ایجاد اداره مستقل در شهرستان قزوین را لازم ندیدند که این موضوع امروز مشکل ساز شده و باید با توجه مدیران کل مرتفع شود.
فرماندار قزوین گفت: فهرست اداراتی که هنوز در شهرستان قزوین دارای اداره مستقل نیستند را برای رسیدگی و پیگیری به معاونت برنامه ریزی استانداری ارسال کرده ایم.
وی در ادامه خواستار تعیین و تکلیف در خصوص کمیته برنامه ریزی شهرستان ها شد و خواستار اعلام بلامانع بودن تشکیل و برگزاری نشست های این کمیته از سوی استانداری شد و افزود: نشست های این کمیته می تواند محل خوبی برای جذب اعتبارات و نظارت بر اجرای طرح های عمرانی و برنامه ریزی در امور شهرستان ها باشد.
این مسوول، فعال بودن کمیته برنامه ریزی شهرستان ها در فرمانداریها را ضروری خواند و گفت: در حال حاضر مدیران شهرستان قزوین از پروژه های به تصویب رسیده و وضعیت اعتباری آنها اطلاع دقیق ندارند در صورتی که مدیران محلی و بخشداران به طور مستقیم با مسایل و مشکلات روبرو هستند و برای اجرای پروژه ها در روستا یا یک منطقه بهتر توان تصمیم گیری بهتری دارند بنابراین این نقص می تواند با فعالیت کمیته برنامه ریزی مرتفع شود.
فرماندار قزوین در ادامه با اشاره به اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان قزوین همزمان با استان و کشور، گفت: تاکنون 32 درصد از این سرشماری انجام شده و در این رابطه 12 هزار و 760 نفر بهره بردار کشاورزی شناسایی و آمار آنها استخراج شده است.
وی از سایر بهره برداران بخش کشاورزی در شهرستان قزوین خواست که نهایت همکاری را با ماموران آمارگیر این سرشماری داشته باشند و اطلاعات صحیح و واقعی را در اختیار آنها قرار دهند تا مسوولان با داشتن آمار لازم بتوانند برای تقویت کشاورزی برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.
موسوی در ادامه با اشاره به گلایه برخی از شهروندان قزوینی نسبت به کیفیت پایین نان، از شرکت غله و خدمات بازرگانی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه صنف خبازان خواست تا کنترل و نظارت بیشتری بر پخت نان در قزوین داشته باشند.
این مسوول همچنین با بیان اینکه بزودی فصل سرما را پیش رو خواهیم داشت، خواستار اندیشیدن تمهیدات لازم از سوی مدیران مربوطه برای ذخیره سازی سوخت به میزان کافی در روستاهای شهرستان قزوین شد.
فرماندار قزوین با اشاره به قرار گرفتن در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی و با بیان اینکه قزوین از مناطق حادثه خیز کشوراست، بر آمادگی هرچه بیشتر دستگاه های امدادی برای مواجهه با حوادث طبیعی و غیرمترقبه و امدادرسانی تاکید کرد.
وی در پایان خواستار جدیت دستگاه های ذیربط در خصوص پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان قزوین شد و گفت: از ابتدای مرحله ساخت و ساز غیرمجاز باید جلوی انرا گرفت چراکه این کار پس از این مرحله سخت و دارای تبعات اجتماعی منفی است.
شهرستان قزوین از پنج بخش مرکزی، کوهین، طارم سفلی، الموت شرقی و الموت غربی تشکیل شده است.
7392/ 614


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن