تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819350431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاومت نظامی مردم غزه در نوع خود نوآوری های بسیاری داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شیخ الاسلام: مقاومت نظامی مردم غزه در نوع خود نوآوری های بسیاری داشت تهران-ایرنا- مشاور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در غزه شاهد مقاومت و ایستادگی مردمی بودیم تصریح کرد: مقاومت نظامی مردم این شهر نیز در نوع خود نوآوری های بسیاری داشت.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا حسین شیخ الاسلام در نشستی با عنوان "مسلح سازی کرانه باختری؛ از غزه تا رام الله" که صبح امروز /شنبه/ از سوی معاونت بین الملل بسیج مستضعفین برگزار شد گفت: یکی از مهمترین درس های غزه که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشتند این بود که باید در محاسبات خود، عناصر و عوامل غیر مادی را هم موثر بدانیم.
وی افزود: امکانات غزه در مقابل رژیم صهیونیستی قابل مقایسه نبود اما شاهد پیروزی غزه بر رژیم صهیونیستی بودیم.
شیخ الاسلام معتقد است هدف از درگیری در غزه به زانو درآوردن مردم این شهر بود و به همین دلیل از سوی رژیم صهیونیستی آنقدر در این شهر جنایت صورت گرفت که خود صهیونیست ها هم آمادگی این حد از جنایات را نداشتند.
وی گفت: طبق پروتکل چهارگانه ژنو نه تنها مردم کرانه باختری می توانند مقاومت مسلحانه کنند بلکه بر دیگران نیز واجب است که در این زمینه کمک کنند.
مشاور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی معتقد است: یکی از مشکلات فلسطینیان که می توان آن را یکی از توطئه های استکبار دانست درگیری فلسطینی با فلسطینی بود که باید آن را خنثی کنیم.
به گفته وی برای خنثی کردن این توطئه باید با هر دو طرف فلسطینی ارتباط داشته باشیم.
شیخ الاسلام در ادامه با اشاره به اینکه فلسطین همیشه مشکل رهبری دارد گفت: هیچ یک از گروههای فلسطینی تمایلات ملت فلسطین را منعکس نمی کنند و هر کدام از آنها نقص هایی دارند.
سیام**م.ش**/1449


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن