تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803218145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگیزه شبکه‌های دروغگو از پاک‌بودن بنزین‌های تولید داخل دوره احمدی‌نژاد چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انگیزه شبکه‌های دروغگو از پاک‌بودن بنزین‌های تولید داخل دوره احمدی‌نژاد چیست؟
از همان ابتدای نامزدشدن حسن روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری 92، برخی جریان‌های سیاسی و شبکه رسانه‌ای که در هشت سال دوره احمدی‌نژاد از وی حمایت می‌کرد و دلسوزان کشور و منتقدان آن هشت سال فاجعه‌بار را ضدنظام و انقلاب می‌دانست و به‌شدت مورد توهین و سرزنش قرار می‌داد، به تخریب و دروغگویی و تحریف علیه نامزذ اعتدالگرای انتخابات ریاست‌جمهوری و دیگر یاران و همراهان وی پرداخت.
آفتاب- سرویس سیاسی: بعد از 24 خرداد و انتخاب آگاهانه مردم و تحقق حماسه سیاسی موردنظر رهبری، انتظار می‌رفت که این جریان‌های سیاسی حداقل اگر نمی‌توانند به انتخاب مردم احترام گذاشته و دولت اعتدال را در نجات کشور از بحران‌ها و مشکلات عظیم انباشته‌شده از آن دوره هشت ساله کمک کنند، نمک بر زخم‌های مردم نپاشند و در مسیر دولت برای حل مشکلات کشور و مردم سنگ‌اندازی و کارشکنی نکنند. گذر زمان نشان داد که نه تنها این انتظاری بیهوده بود؛ بلکه دولت تدبیر و امید می‌بایست بسیاری از انرژی و وقت خود را صرف پاسخ‌گویی و واکنش به این جریان‌ها و شبکه‌های دروغگو، تفرقه‌افکن و ضدمنافع ملی بکند.


هرچند دولت در این مدت تلاش کرده است وارد حاشیه نشود و تمام هم و غم خود را برای بهبود شرایط بگذارد اما با مرور رفتار مخالفان دولت اعتدال در یک سال و اندی که از عمر دولت می‌گذرد، می‌‌توان موارد بسیاری از دروغگویی، جریان‌سازی و تحریف واقعیت‌ این جریان‌های سیاسی و شبکه‌های رسانه‌ای‌اش علیه دولت مشاهده کرد که هدفی جز تخریب و شکست دولت نداشته‌اند. غم‌انگیز آنکه با عوامفریبی و تحت لوای انتقاد و مدافع منافع ملی و مردم نیز این رفتارهای ضدمنافع ملی و مردم را انجام می‌دهند.


حالا داستان دروغ‌پردازی‌های این جریان‌ها به ماجرای بنزین‌های آلوده و اظهارات سخنگوی دولت اعتدال رسیده است. روز چهارشنبه گذشته که محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت با حضور در میان خبرنگاران به سئوال‌های آن‌ها پاسخ داد، خبرنگاری پرسشی درباره «نگرانی مجلس از آلوده و سرطانزابودن بنزین‌های وارداتی یورو ۴» مطرح کرد که سخنگوی دولت در پاسخ به وی ضمن تکذیب «سرطانزا بودن بنزین وارداتی یورو ۴»، گفت: «اگر چنین بود دولت جلوی آن را می‌گرفت.» روزنامه کیهان و شبکه‌های همسو، همین پرسش و پاسخ را بهانه قرار داده و با تحریف آن، نوشته‌اند که «بعد از یک سال جنجال دولت راستگویان! سخنگوی دولت اذعان کرد بنزین تولید داخل سرطانزا نیست.»


روزنامه «کیهان» که سابقه تخریب و دروغ‌پردازی‌اش علیه دولت تدبیر و امید بر کسی پوشیده نیست این بار نیز در اقدامی شگفت ضمن تحریف اظهارات سخنگوی دولت درباره «بنزین‌های وارداتی یورو ۴»،  به شکل عجیبی سعی کرده است تا از اظهارات نوبخت در این خصوص، برای توجیه آلودگی بنزین‌های تولیده‌شده پتروشیمی‌ در دولت محمود احمدی‌نژاد که بسیاری بر آلوده‌بودن آن صحه گذاشته‌اند و مصداق آن نیز آسیب‌ها و صدمات جبران‌ناپذیری بود که به سلامت شهروندان وارد کرد، استفاده کند. جالب آن است که بعد از جوابیه دفتر سخنگوی دولت و توضیحاتی که برای این روزنامه ارسال شده است، به شکل حیرت‌انگیزی بر تحریف اظهارات سخنگوی دولت و دروغگویی خود اصرار دارد.


به گزارش آفتاب، در نگاه اول شاید بتوان گفت عمدی در کار نبوده اما تکرار دوباره این موضوع در تیتر صفحه اول و اصرار این رسانه مدعی ارزشمداری و اخلاق بر رفتار غیراخلاقی و غیرقانونی خود، این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که هدف کیهان و شبکه‌های همسو از دروغگویی و تحریف اظهارات سخنگوی دولت یازدهم و القاء پاک‌بودن بنزین‌های آلوده‌ دوره احمدی‌نژاد چیست؟ آیا این رفتارها نشان‌دهنده لاپوشانی اقدامات خسارت‌بار و بی‌تدبیری‌های دولت‌ احمدی‌نژاد نیست؟ چه پیوندی میان این جریان‌ها با بی‌تدبیری‌ها و فسادهای هشت سال گذشته وجود دارد که به‌راحتی علیه دولتی که سعی بر حل مشکلات کشور و بازسازی اعتماد و امید ازدسته‌رفته مردم دارد، دروغ‌‌پردازی و جنجال‌سازی می‌کنند؟ چرا فسادهای بی‌سابقه هشت سال گذشته که اکنون به مرور زمان در حال افشا شدن هستند، برای کیهان و دست‌اندرکاران آن و شبکه‌‌های همسو از اهمیت چندانی برخوردار نیست؟ ‌غیر از این است که این گروه‌ها سعی می‌کنند با این رفتارهای غیراخلاقی، تخلفات و قانون‌شکنی‌ها و فسادهای 8 ساله گذشته دولت مورد حمایت خود را لاپوشانی و درد شكست انتخاباتی و «نه مردم» به تفکرات و سیاست‌های خود و البته ازدست‌دادن رانت‌های که دولت احمدی‌نژاد برای‌شان فراهم کرده بود را التیام بخشند؟ آنهایی که در گذشته، بی‌توجه به سلامت شهروندان و منافع ملی، تنها به فکر تحقق اهداف جناحی و سود شخصی خود می‌اندیشیدند و هم اکنون مدعی منافع مردم و سلامت شهروندان شده‌اند بهتر است بدانند منافع ملی و سلامت مردم جای بازی‌های سیاسی و اهداف باندی نیست. 


در حالی که پرسش و پاسخ خبرنگار و سخنگوی دولت به‌وضوح درباره «بنزین‌های وارداتی یورو ۴» بوده است، روشن است که برچه اساسی و با کدام اهداف روزنامه کیهان از اظهارات سخنگوی دولت، سالم‌بودن بنزین‌های تولید داخل دوره احمدی‌نژاد را استنباط کرده و نوشته است که «سخنگوی دولت اذعان کرد بنزین تولید داخل سرطانزا نیست». متاسفانه این جریان‌ها با شبکه‌های گسترده‌ای که در اختیار دارند، بجای پاسخگویی درباره فجایع و خسارت‌های هشت سال گذشته هم اینک مدعی و طلبکارانه با مردم و دولت منتخب آنها برخورد و سعی می‌کنند با فضاسازی و انحراف افکار عمومی، فسادهای هشت ساله گذشته را به فراموشی بسپارند.


بی‌گمان اگر دست‌اندرکاران روزنامه کیهان پنداشته‌اند که با تحریف اظهارات سخنگوی دولت و فرافکنی و فضاسازی، می‌توانند دولت قبل را در ماجرای آلودگی بنزین‌ و دیگر مشکلاتی که به‌واسطه بی‌تدبیری‌های دولت قبل برای کشور و مردم به‌وجود آمده تبرئه کنند، سخت در اشتباه‌ هستند. زیرا مردم فهیم کشورمان به‌خوبی می‌دانند که چه کسانی از بی‌خردی، بحران‌آفرینی، تنش، دروغگویی و تحریف واقعیت‌ها سود می‌برند و چه کسانی در پی تحقق منافع ملی و مطالبات مردم هستند.


اما نکته تلخ و آنچه مایه تاسف است، این است که رسانه‌هایی به دروغ و تحریف علیه دولت منتخب مردم اقدام می‌کنند که مدعی «ارزشمداری» و «اخلاق» هستند و مدام نیز دیگران را به «بی‌اخلاقی»، «وابسته به بیگانه» و ... متهم می‌کنند. و تاسف‌بارتر اینکه، این رسانه‌ها در زمان و هنگامه‌ای سرسختانه و ناجوانمردانه علیه دولت منتخب مردم به کارشکنی می‌پردازند که دولت در عرصه دیپلماسی و مذاکرات هسته‌ای در حال تلاش است تا تهدیدات و فشارها علیه کشور را رفع و کشور را وارد رونق اقتصادی و توسعه کند اما متاسفانه این گروه‌ها که انگاری از توسعه و بهبود کشور و آرامش جامعه و آسایش مردم ناراحت هستند، به شکل بی‌سابقه‌ای به اقدامات تخریبی علیه دولت روی می‌آورند.


به‌‌نظر می‌رسد این رسانه‌ها بجای کارشکنی و دروغ‌پرازی علیه دولت منتخب مردم و مورد تایید مقام معظم رهبری، بهتر است منصف و کمی با خود و مردم روراست باشند، رفتار خود را متناسب با منافع ملی و رای مردم اصلاح و هماهنگ کنند و دولت اعتدال را در راستای تحقق مطالبات مردم و توسعه کشور کمک کنند نه اینکه شبانه‌روز در تلاش و آرزوی شکست دولت منتخب مردم باشند.




تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن