تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش علمی کاربردی هلال احمر اردبیل متناسب با نیاز امدادی استان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل میکائیل وند:
آموزش علمی کاربردی هلال احمر اردبیل متناسب با نیاز امدادی استان است
اردبیل – خبرگزاری مهر: سرپرست دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان اردبیل معتقد است رشته های آموزشی این دانشگاه متناسب با نیاز امدادی استان است.



ابراهیم خلیل میکائیل وند در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در انتخاب رشته ها به نیاز های موجود توجه شده و تربیت نیروها بر همین اساس صورت میگیرد. وی با بیان اینکه640 دانشجو در این مرکز آموزشی مشغول به تحصیل اند، اضافه کرد:پنج رشته کاردانی و پنج رشته کارشناسی در این مرکز ایجاد شده است. میکائیل وند تصریح کرد: در بخش کاردانی از این تعداد 90 کاردان حرفه ای مددکاری اجتماعی  اورژانس اجتماعی، 131 کاردان حرفه ای امداد سوانح پودمانی و 144 کاردان حرفه ای امداد سوانح ،یک کاردان حرفه ای مددکاری اجتماعی پودمانی و 13 نفر کاردان حرفه ای خدمات سلامت دارویاری آموزش می بینند. وی افزود: در بخش کارشناسی نیز 56 کارشناس حرفه ای مدیریت امداد سوانح غیر طبیعی، 38 کارشناس حرفه ای مدیریت امداد و نجات، 35 کارشناس حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی، 24 کارشناس حرفه ای مددکاری اجتماعی اورژانس اجتماعی و 41 کارشناس حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات پودمانی مشغول به تحصیل هستند. سرپرست دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان تعداد مدرسین فعلی این مجموعه را 20 نفر عنوان کرد و گفت: آموزش ها هم نظری و هم کارگاهی بوده و بر همین اساس امکاناتی نیز در کلاس های درس تعبیه شده است. میکائیل وند به دایر کردن اتاق پراتیک اشاره کرد و بیان داشت: علاوه براین تجهیز تمامی کلاس های درس به ویدئو پروژکتور، وایت برد هوشمند و استقرار کارگاه تجهیزات امدادی بخش های از امکانات آموزش تخصصی به دانشجویان است. وی با بیان اینکه در بهمن ماه امسال دو رشته جدید با ظرفیت تقریبی 100 نفر ایجاد می شود افزود: از ابتدای امسال نیز افزایش تعداد دانشجویان با 20درصد رشد همراه است.  


۱۳۹۳/۷/۱۹ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن