تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819767430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل گذرگاههای مرزی غزه به تشکیلات خودگردان واگذار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کنترل گذرگاههای مرزی غزه به تشکیلات خودگردان واگذار می شود تهران - ایرنا - معاون نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطینی اعلام کرد که مقام های این تشکیلات از فردا (یکشنبه) کنترل دو گذرگاه مرزی نوار غزه در حاشیه سرزمینهای اشغالی را بر عهده می گیرند .


به گزارش خبرگزاری فلسطینی "معا"، "محمد مصطفی" که ریاست کمیته بازسازی غزه را نیز بر عهده دارد، گفت که تشکیلات خودگردان، یکشنبه این هفته (20 مهرماه) به منظور نظارت بر روند واردات مصالح ساختمانی، کنترل گذرگاه های "ایرز" و "شلوم کرم" در نوار غزه را در دست خواهد گرفت .
نمایندگان وزارتخانه های بهداشت، کشاورزی، مسکن و امور مدنی تشکیلات خودگردان فلسطینی نیز نظارت بر کالاهای وارد شده به نوار غزه را بر عهده خواهند داشت.
بر اساس مفاد توافقنامه آتش بس میان فلسطین و رژیم صهیونیستی، به منظور جلوگیری از ورود سلاح به منطقه غزه، مصالح ساختمانی که وارد این منطقه می شوند، کنترل خواهد شد.
رژیم صهیونیستی در هشت سال گذشته با حصر منطقه غزه مانع از ورود هرگونه واردات و صادرات از جمله مواد اولیه ساختمانی نظیر سیمان به این منطقه شده است.
در حملات وحشیانه 50 روز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از دو هزار فلسطینی شهید و هزاران واحد مسکونی ویران و شمار زیادی از فلسطینیان آواره شدند.
خاورم**9156**1651


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن