تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانبخش: حضور در تیم ملی برای آینده ام بسیار مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جهانبخش: حضور در تیم ملی برای آینده ام بسیار مهم است تهران – ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حضور در تیم ملی برای آینده ام بسیار مهم است بنابراین برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال در رقابتهای جام ملتهای آسیا ، باید بهترین عملکرد را در اردوها و بازیهای پیش رو داشته باشم.


به گزارش ایرنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا جهانبخش که هم اکنون در اردوی پرتغال به سر می برد، افزود: دیدار با تیم اشتوریل، نخستین دیدار بعد از رقابتهای جام جهانی بود که تیم ملی انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: این دیدار فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم ملی بود چرا که ترکیبی از جوانان و با تجربه های تیم ملی در کنار هم به رقابت پرداختند و در واقع این دیدار محک خوبی برای تیم ملی بود.
جهانبخش گفت: در نیمه دوم و پس از مطالبی که از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شد، به اهداف خود رسیدیم و موفق شدیم دو بار دروازه تیم اشتوریل را باز کنیم.
وی در مورد گلزنی خود در این دیدار گفت: سعی می کنم در تمرینات و دیدارهایی که در ترکیب تیم ملی قرار دارم، خوب باشم و کیفیت خود را نشان دهم.
سردار آزمون دیگر بازیکن لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی دو بر صفر ملی پوشان مقابل اشتوریل گفت: دیدار بسیار خوبی بود و تیم ایران توانایی و پتانسیل خوبی از خود مقابل تیمی که به یوفا کاپ صعود کرده است ، ارایه کرد.
این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: فکر می کنم این دیدار به ما کمک کرد تا با آمادگی بیشتری در رقابتهای جام ملتهای آسیا حضور داشته باشیم.
وی درمورد اولین گلی که برای تیم ملی ایران به ثمر رساند، گفت: خوشحالم که اولین گلم را در تیم ملی بزرگسالان به ثمر رساندم و امیداورم این گلزنی ادامه دار باشد.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی اشتوریل به مصاف تیم باشگاهی اشتوریل پرتغال رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.
در این دیدار برای تیم ملی سردار آزمون و علیرضا جهانبخش گلزنی کردند.
ورزشی(1)**9140**1581


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن