تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819534808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناطق ویژه اقتصادی باید به كانون واردات تبدیل شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اول رئیس‌جمهور: مناطق ویژه اقتصادی باید به كانون واردات تبدیل شوند خبرگزاری پانا: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مناطق ویژه كه كانون‌های مهم سرمایه‌گذاری در صادرات و واردات به‌شمار می‌رود امروز به كانون‌ واردات تبدیل شده است.
۱۳۹۳ شنبه ۱۹ مهر ساعت 11:10



به گزارش خبرگزاری پانا، اسحاق جهانگیری در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شیراز، گفت: در سیاست اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری، استفاده حداكثری از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تاكید قرار دارد.
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینكه در اولین جلسه شورای عالی مناطق آزاد لزوم آسیب‌شناسی این مناطق مورد تاكید قرار گرفت تا برای توسعه این مناطق تصمیم‌گیری شود، گفت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز یكی از بهترین مناطق به لحاظ مكان‌یابی به‌دلیل نزدیكی به شهر است اما در آینده نه‌چندان دور با محدودیت زمین مواجه خواهد شد و باید نسبت به واگذاری زمین در این منطقه دقت بیشتری داشت.
وی گفت: در حال حاضر منابع مطلوبی در كشور وجود دارد كه مهمترین آنها منابع ارزی و ریالی است كه باید بیشتر در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد، این فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری و پایان دادن به معضل اشتغال است.
معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینكه شیراز در سال‌های گذشته كانون صنایع الكترونیك بوده است، تاكید كرد: باید از صنعتگران علاقه‌مند برای بهره‌گیری از این ظرفیت دعوت و با استفاده از صندوق منابع ملی این موقعیت بازیابی شود.
جهانگیری در خصوص تبدیل مناطق ویژه به آزاد نیز گفت: اگر جهت‌گیری فقط محدود به صنعتی بودن باشد و به بحث صادرات توجه نشود، امتیازی به مناطق ویژه اقتصادی برای تبدیل به مناطق آزاد، تعلق نمی‌گیرد، این مناطق نباید به كانون واردات تبدیل شوند.
معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان كرد: امیدواریم بعد از بررسی در دبیرخانه و طرح در شورای‌عالی مناطق آزاد، این موضوع به تصویب مجلس رسیده و اجرایی شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن