تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعید نعیم آبادی سرمربی تیم فوتبال چهارمحال و بختیاری در لیگ دو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: "سعید نعیم آبادی" سرمربی تیم فوتبال چهارمحال و بختیاری در لیگ دو شهرکرد-ایرنا- مدیرعامل باشگاه فوتبال چهارمحال و بختیاری از انتخاب "سعید نعیم آبادی " به عنوان سرمربی این تیم در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور خبر داد.


"وحید ایمانی " روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:تیم فوتبال چهارمحال و بختیاری امسال در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور این مربی حضور خواهد یافت.
به گزارش ایرنا،سعید نعیم آبادی بازیکن اسبق پرسپولیس تهران بود که در پست هافبک راست این تیم یکی از موفق ترین بازیکنان بود.
ایمانی یادآور شد:تیم فوتبال چهارمحال و بختیاری با حمایت " یاران غدیر " به عنوان اسپانسر در این رقابت ها حضور می یابد و هم اکنون تمرینات خود را در زمین چمن بروجن پیگیری می کند.
به گفته وی،مدیر اجرایی تیم فوتبال چهارمحال و بختیاری نیز حمیدرضا غلامحسینی می باشد.
وی افزود:براساس قرار دادی منعقد شده در نوزدهم شهریورماه سال 93 بین هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری و باشگاه ،این تیم در لیگ دسته دوم از استان حضور می یابد.
ایمانی یادآور شد:این قرارداد به امضای مدیرکل ورزش و جوانان و رییس اداره حقوقی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان و وحید ایمانی طرف قرار داد رسیده است.
وی،با رد خبری مبنی بر این که تیم دیگری از این استان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشوری حضور خواهد یافت تاکید کرد:این قرار اکنون موجود می باشد و در اختیار رسانه ها قرار
می گیرد.
ایمانی گفت: تیم فوتبال چهارمحال و بختیاری به این استان تعلق دارد و قرار نیست از این استان خارج شود و در صورت صعود یا سقوط این تیم همچنان از استان خواهد بود.
به گزارش ایرنا،چندی پیش نام تیم دیگری از این استان در لیگ دسته دوم باشگاه های ایران اعلام شده بود که مدیرعامل باشگاه فوتبال چهارمحال و بختیاری قرارداد ها صورت گرفته در این خصوص را در اختیار ایرنا قرار داده است.
لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران در هفته اینده در دو گروه برگزار می شود.
7359


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن