تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799231965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورژن جدید بابک زنجانی در فوتبال ایران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ورژن جدید بابک زنجانی در فوتبال ایران
کاش سایه شوم تحریم از سر کشور برداشته شود تا ببینیم بابک زنجانی نماها چه بهانه ای برای ادامه فعالیت های خود پیدا می کنند.

«تحریم ها اقتصاد ایران را به سمت هرج و مرج سوق داده است» این جمله ای بود که یک خبرنگار در مصاحبه با بابک زنجانی پیش از دستگیری به کار برد. مردی که زمانی از وی به عنوان یک قهرمان نام برده می شد که تحریم ها را دور می زند تا پول نفت به ایران برسد و امروز به عنوان یک کلاهبردار به زندان افتاده است.

بسیاری بر این باورند که تحریم ها با همه دردسرهایی که برای اقتصاد کشور دارد، بهانه خوبی برای حضور برخی افراد در سیتسم های مختلف است، افرادی که خارج از بدنه این سیستم ها هستند و ناگهان پیدایشان می شود و به حدی حضورشان موجه جلوه داده می شود که انبوه انتقادها نیز بی تاثیر است.

بابک زنجانی نماها در بخش های مختلف کم نیستند و البته عاقبت همه آنها نیز به اوین ختم نمی شود. الزاما همگی نیز از کنار تحریم ها به نان و نوا نمی رسند و برخی شان پیش از ورود به سیستم افرادی ثروتمند به شمار می روند که یا به دنبال شهرت هستند یا افزایش ثروت.

جالب اینجاست که بابک زنجانی در فوتبال نیز نفوذ خوبی داشت و تا مالکیت پرسپولیس نیز پیش رفت اما در نهایت توانست مدتی با راه آهن – یا سورینت- در فوتبال فعالیت کند و ارتباطش با پرسپولیس نیز به منقش شدن یکی از هواپیماهایش در قشم ایر به رنگ قرمز و نام پرسپولیس ختم شد که مشخص نیست اکنون هم به همان شکل است یا خیر!

همزمان با حضور بابک زنجانی برخی افراد دیگر نیز در فوتبال ایران رفته رفته صاحب شهرت شدند و حالا که اثری از زنجانی نیست در حال پر کردن جایش هستند و این روزها شناخته ترین شان یک تاجر دوبی نشین است؛ هوشنگ مقدس.

در سال های اخیر مقدس پست های مختلفی در فدراسیون فوتبال داشته است آن هم به عنوان فردی خارج از بدنه فوتبال. مشاور امور بین الملل، مدیاآفیسر تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، نایب رئیس هیات فوتبال شیراز(در حالی که ساکن دوبی بود!) و ... از جمله پست های وی در فوتبال ایران است و البته در تورنمنت امارات در دوره دبيرکلي موقت داريوش مصطفوي و دوران بعد از جام جهاني 1998 نيز اتهاماتی به وی وارد شد که شکایت رئیس وقت فدراسیون را به همراه داشت.

در این مدت رسانه ها بارها نسبت به حضور این فعال اقتصادی در فوتبال ایران موضع گیری کردند اما نه تنها وی کنار نرفت بلکه با ورود کی روش به فوتبال ایران، نفوذ وی نیز بیشتر شد تا جایی که در بسیاری از عکس های کی روش می توان مقدس را در کنار سرمربی تیم ملی فوتبال دید و برخی معتقدند کی روش – بویژه در دوبی – علاقه زیادی به مقدس دارد!


ورژن جدید بابک زنجانی در فوتبال


کاری به شایعه هایی که این روزها مطرح می شود نداریم. از بیزینس پسر کی روش در دوبی یا نقل و انتقال بازیکنان در حوزه فوتبال خلیج فارس. روی سخن با توجیهات علی کفاشیان است که تا دیروز دلیل انتخاب مقدس را تسلط وی به چندین زبان زنده دنیا عنوان می کرد و حالا بحث تحریم ها را مطرح کرده است؛ «ما یکسری مشکل نقل و انتقال مالی داشتیم. پول می‌ریختیم به حساب آقای مقدس، ایشان هم می‌رفتند معادل ارزی‌اش را برای ما تأمین می‌کردند. در واقع فاینانس ما بودند‌»

شبیه این اظهارنظرها  را مسئولان زیادی در خصوص توجیه فعالیت های بابک زنجانی مطرح کرده اند اما سوال اینجاست که اگر شخصی برای دور زدن تحریم ها به این شکل برای ارگان های مختلف فعالیت کند باید حتما پست بگیرد؟ یا اینکه اگر اظهارات مقدس - که خود را از لحاظ مالی بی نیاز می داند - مبنی بر اینکه بابت مسئولیت هایش حقوق نمی گیرد صحت دارد،‌ چرا وی تا این حد در فوتبال کشور نفوذ کرده است؟

کاش سایه شوم تحریم از سر کشور برداشته شود تا ببینیم بابک زنجانی نماها چه بهانه ای برای فعالیت های خود پیدا می کنند. راستی چرا دیگر کی روش از سرپرست تیم ملی ناراضی نیست؟!





۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن