تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819162298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشش راداري کل خاک روسيه تا پنج سال ديگر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۴۱ق.ظ)
پوشش راداري کل خاک روسيه تا پنج سال ديگر وزارت دفاع روسيه اعلام کرد مسکو قصد دارد چند رادار ضد موشک جديد در پنج سال آتي بسازد تا تمامي قلمرو اين کشور تحت پوشش قرار گيرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سرهنگ اولگ استپانوف در اين رابطه اظهار داشت در پنج سال اينده ما براي توليد اين رادارها برنامه ريزي مي کنيم تا بتوانند کل خاک روسيه را تحت پوشش قرار دهند.
رادار ورونژ- DM در روز 30 سپتامبر(8 مهر) در منطقه ايرکوتسک سيبري مستقر شد. ايستگاه رادارهاي جديد از کلاس ورونژ قرار است در کراسنويارسک در شرق سيبري، جموري آلتايي در جنوب سيبري و اورنبروگ درجنوب اورال قرار گيرند.
اين رادارها عناصر کليدي در سيستم هشدار حمله موشکي هستند. پيش از اين هم در ژوئن سال 2013، پوتين از راه اندازي هفت ايستگاه رادار جديد تا سال 2018 خبر داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن