تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820145315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاسی:واسطه ای در کار نبود وبه دعوت رییس باشگاه رئال به اسپانیا رفتم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سیاسی:واسطه ای در کار نبود وبه دعوت رییس باشگاه رئال به اسپانیا رفتم تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت : به دعوت پرز رییس باشگاه رئال مادرید به اسپانیا رفته بودیم و هیچ فرد واسطه ای برای این اقدام وجود ندارد.


حمید رضا سیاسی با رد این شایعه که مدیر یک شبکه تلویزیونی خارج از کشور این ملاقات را ترتیب داده است به ایرنا؛افزود: شنبه گذشته یک مکاتبه برای بازدید از امکانات باشگاه رئال مادرید با مسوولان این باشگاه داشتیم.
وی افزود: درادامه آنان با این بازدید موافقت کرده ودعوت نامه برای رییس هیات مدیره،سرپرست باشگاه ومدیر روابط بین الملل فرستادند و ما روزچهارشنبه عازم اسپانیا شدیم.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه روزپنجشنبه پرز از آنان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو استقبال کرد، اضافه کرد: در مراسم استقبال مدیرعامل و دبیر اجرایی باشگاه وسایر مدیران رئال مادرید حضور داشتند درآنجا من برای نخستین بار یک ایرانی که رابطه دوستانه ای با پرز و سایر عوامل این باشگاه داشت و با ما نیز محترما برخورد کرد آشنا شدم.
سیاسی ادامه داد:ابتدا و قبل از هر چیزی از او پرسیدم این آقا کیست و خودش را برای ما معرفی کند که او نیز خود را جهانشاهی معرفی کرد و برای نخستین بار بود که او را می دیدم.
وی ادامه داد: جهانشاهی درادامه با پرز با زبان اسپانیایی گفت و گو کرد و از او خواستم برای اینکه ما هم متوجه شویم با زبان فارسی تکلم کند که ما همه متوجه شویم که البته درپایان معلوم شود او قصدش براین بود که حرکت شروع شده به سود ماانجام شود باز هم می گویم قبلا ایشان رانمی شناختم و اولین بار بود که او را ملاقات کردم.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ما سر هزینه دیدار دوستانه با رئال با مسوولان باشگاه مشکل داشتیم و این آقا قیمت را درست کرد مطالبات و درخواست های آن ها خیلی زیاد بود و این آقا قیمت راکم کرد.
سیاسی اظهار داشت: در آنجا متوجه شدم پرز از او حرف شنوی دارد و از او خواسته با ما کمال همکاری کند درهمین راستا پرز به مدیر اجرایی نیز دستورات لازم را برای حداکثر همکاری با ما صادر کرد.
وی افزود: درادامه مراسم صمیمانه رد و بدل کردن هدایا آغاز شد و طبق رسم معمول من با پرز، منتقمی با سانچزو حسینی با مدیر روابط بین الملل باشگاه رئال هدایای مان را رد و بدل کردیم.
برخی رسانه ها روز شنبه مدعی شدند که واسطه توافق باشگاه پرسپولیس با رئال مادرید برای انجام دیداردوستانه مدیر یک شبکه فارسی زبان خارج از کشور است.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که در جریان این سفر توافق برای انجام دیدار دوستانه بین تیم های فوتبال پرسپولیس و رئال مادرید با هزینه ای درحدود 3 میلیون یورو در تابستان سال اینده انجام شده است.
ادامه دارد....
ورزشی**3783**1590


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن