تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804559333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه اتومبیلرانی شاهرود به خط پایان رسید/ رقابت 112 ورزشکار در مسیری500 کیلومتری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان گزارش خبری مهر/
مسابقه اتومبیلرانی شاهرود به خط پایان رسید/ رقابت 112 ورزشکار در مسیری500 کیلومتری
شاهرود - خبرگزاری مهر: بیست و یکمین دوره مسابقات رالی استان سمنان و چهاردهمین مسابقه رالی خانواده به مناسبت میلاد امام هادی (ع) با حضور 112 ورزشکار در قالب 39 تیم از شهرستان های شاهرود، ورامین، علی آباد کتول و گرگان به همت هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری شاهرود برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین دوره مسابقات رالی استان سمنان و چهاردهمین مسابقه رالی خانواده که از صبح جمعه آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت، شرکت کنندگان مسیر 500 کیلومتری مسابقه را با عبور از برخی معابر شاهرود و گذر از روستاهای ابر، میغان، ابرسج، دهملا و نگارمن پشت سرگذاشتند.  در پایان مسابقه رالی خانواده گرامیداشت دهه ولایت، آقایان محمد حسن عرب احمدی و سعید رضا حسینی مقام نخست، طیب رحیمی و محسن رضایی مقام دوم و امیر جنانی و محمدرضا مقیمی مقام سوم، را کسب کردند.

رالی خانواده گامی به سوی ترویج فرهنگ صحیح راندن   رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان شاهرود در خلال آئین اختتامیه رالی خانواده، جام دهه ولایت در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب که هدف اصلی این رقابت ها ترویج فرهنگ صحیح راندن است، گفت: ما قصد داریم با برگزاری این گونه رقابت ها، به جامعه نشان دهیم که می شود بدون انجام هیچگونه تخلفی، تمامی قوانین رسمی راهنمایی و رانندگی کشور را در قالب یک ورزش رعایت کرد. هادی زحمتی رعایت قوانین و مقررات را روح مسابقات رالی خواند و تصریح کرد: رالی خانواده می تواند بزرگترین کمک حال برای پلیس راهنمایی و رانندگی کشور باشد چرا که شرکت کنندگان پس از اتمام مسابقه نیز بر روی عادتی که پیدا می کنند قوانین و مقررات، را بیش از پیش رعایت می کنند. وی، در خصوص مسیر مسابقه نیز اظهار داشت: این مسابقه صبح جمعه 18مهر ماه 1393 در کیلومتر سه جاده شاهرود-تهران آغاز و مرحله نخست آن در دهستان دهملا به پایان رسید. مسئول برگزاری رالی خانواده جام گرامیداشت دهه ولایت با اشاره به مسیر 500 کیلومتری این رقابت ابراز داشت: پس از خروج از دهستان دهملا، رانندگان با از عبور مسیر های مختلف داخل شهر شاهرود، به سوی روستای ابر حرکت کردند و در مرحله سوم وارد روستای میغان شدند. زحمتی افزود: پس از روستای ابر، روستای ابرسیج میزبان ورزشکاران در رشته رالی خانواده بود و مرحله نیمه پایانی رالی به روستای نگارمن ختم شد در نهایت نیز شرکت کنندگان با عبور از طول شهر شاهرود به خط پایان رسیدند. وی در خصوص نحوه برگزاری رالی خانواده گرامیداشت دهه ولایت، تاکید کرد: بیست و یکمین رقابت اتومبیلرانی استان سمنان به نحو شایسته ای برگزار شد و باید اذعان داشت که در برگزاری این رقابت فرمانداری، اداره راه و ترابری، نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان شهرستان، بخشداری بسطام، دهیاری و شورای اسلامی روستاهای ابر، ابرسیج، میغان و نگارمن همکاری بسیار شایسته ای داشتند.

شاهرود یکی از قطب های برگزاری مسابقات اتومبیلرانی کشور است رئیس هیئت اتومبیلرانی شهرستان شاهرود در پاسخ به سوالی در مورد برنامه های آتی این هیئت گفت: به دلیل این که عمده فعالیت های رشته های موتوری به دلیل شرایط خاص خود در فضای باز انجام می شود و عملا امکان برگزاری رقابت هایی از این دست در شش ماهه نخست سال فراهم است در ادامه سال هیئت اتومبیل رانی شهرستان برنامه خاصی را ندارد. زحمتی ادامه داد: با همه این شرایط هیئت اتومبیلرانی در صدد است در صورت امکان تا قبل از بهمن ماه سال جاری یک دوره مسابقه تحت عنوان سرعت، در محدوده استان و مخصوصا شهرستان شاهرود برگزار کند. وی در پاسخ به سوالی دیگر در مورد سطح برگزاری مسابقات در شاهرود، تاکید کرد: نام شاهرود برای جامعه اتومبیلرانی کشور نامی شناخته شده است و مسئولان فدراسیون هم نگاه ویژه ای روی این شهر دارند و به جرات می توان گفت، شاهرود همواره یکی از میزبانان موفق رقابت های موتوری ملی و همچنین یکی از قطب های برگزاری مسابقات اتومبیلرانی کشور است. اتومبیلرانی شاهرود نیازمند اسپانسر مسئول برگزاری رالی خانواده شاهرود، شرکت تعدادی از رانندگان غیر بومی را یکی از دلایل مطرح بودن نام شاهرود در رشته های موتوری دانست و ابراز داشت: آوازه شاهرود به گونه ای است که بدون تبلیغات این رقابت ها در سایر استان ها، امروز می توان مشاهده کرد که تعدادی خودرو از ورامین و گلستان برای شرکت در این رقابت حاضر شده اند و این امر نشان می دهد که مسابقات اتومبیلرانی شاهرود در همه کشور دنبال می شود. زحمتی با اشاره به استعدادهای شهرستان شاهرود در رشته های موتوری تصریح کرد: رشته اتومبیلرانی، ورزشی پرهزینه است و حتی با وجود امکانات و تدارکات عالی که در شهر وجود دارد، باید برای شرکت در رقابت ها و برگزاری آنها از بخش خصوصی کمک بگیریم. وی با بیان این مطلب که اگر سرمایه گذاری در رشته های موتوری شهرستان انجام بپذیرد، استعداد های بسیاری شکوفا می شود، تاکید کرد: متاسفانه با وجود صنایع مختلفی که در استان فعالیت دارند هیچگاه سرمایه گذاران شخصی برای حمایت از رقابت های اتومبیل رانی داوطلب نشده اند و شاید همین امر سبب شده است تا با وجود پتانسیل مناسب، رانندگان ما تا کنون در خارج از استان، مقامی قابل توجه را کسب نکنند.

بخش دولتی قادر به نگهداری تنها پیست استاندار آفرود استان در شاهرود نیست رئیس هیئت اتومبیلرانی شهرستان شاهرود در پاسخ به سوالی با موضوع برنامه های هیئت در امر نگهداری تنها پیست استاندار آفرود در استان سمنان، گفت: در واقع هیچ نگهداری از این پیست نمی شود زیرا بخش دولتی با توجه به هزینه های بالا، قادر به نگهداری این مجموعه نیست و در اصل بخش خصوصی باید وارد شود که متاسفانه تا کنون از سوی هیچکس رغبتی مشاهده نشده است. زحمتی در خصوص برگزاری رقابت های آفرود و خسارات آن به منابع طبیعی و محیط زیست، تاکید کرد: یکی از مهمترین ارکان کاری هیئت، حفظ ورزش در کنار طبیعت است از این روی در بحث برگزاری مسابقات آفرود همواره نقاطی انتخاب می شوند که کمترین ضرر و زیان را برای منابع طبیعی و محیط زیست داشته باشند. وی افزود: متاسفانه کسانی هستند که به صورت غیر قانونی به محیط های طبیعی وارد می شوند و اقدام به رانندگی آفرودی می کنند که ما برای مقابله با این گونه تخلفات مکاتباتی با دستگاه های اجرایی و انتظامی کرده ایم اما عملکرد یا برخورد خاصی تا کنون از این نهادها مشاهده نکرده ایم. برگزاری مسابقات آفرود غیر قانونی خطری جدی برای منابع طبیعی بکر شاهرود رئیس هیئت اتومبیلرانی شاهرود با اشاره به راهکارهای جلوگیری از برگزاری مسابقات آفرود غیر قانونی، اظهار داشت: در این امر مهم، عالی ترین مقام دولت در شهرستان باید دخالت کند و همه دستگاه ها اعم از نیروی انتظامی، منابع طبیعی، محیط زیست و حتی اداره اطلاعات را برای مقابله با این پدیده ناپسند بسیج کند. زحمتی ادامه داد: طبق قانون کلیه فعالیت های موتوری در قالب ورزشی باید تحت نظارت هیئت اتوموبیل رانی باشد و در غیر این صورت غیر مجاز است. وی، در پاسخ به سوالی در خصوص امکان برگزاری لیگ آفرود در شاهرود گفت: طبیعتا برگزاری لیگ و مسابقات مرتب در جذب جوانان به ورزش و عدم تخریب طبیعت تاثیرگذار است و اگر مکانی مشخص، شناخته شده برای آفرود در شهر باشد، کسی سراغ جنگل ابر و مناطق کوهستانی دیگر نمی رود. مسئول برگزاری رقابت رالی خانواده بزرگداشت دهه ولایت در خاتمه تاکید کرد: اما هنوز زیرساخت های برگزاری مسابقات به صورت دو هفتگی را نداریم زیرا آماده سازی پیست آفرود پس از هر مسابقه رسمی، مدت یکماه تا 45 روز کار آماده سازی را طلب می کند.


۱۳۹۳/۷/۱۹ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن