تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت حمایت دولت برای تداوم روند خروج تولید از رکود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد:
ضرورت حمایت دولت برای تداوم روند خروج تولید از رکود
بیاتیان عدم حمایت دولت از تولید کنندگان و افزایش قیمت ارز را علت اصلی رکود در تولید عنوان کرد و افزود: حمایت ویژه دولت برای تداوم روند خروج تولید از رکود ضروری است.


سید محمد بیاتیان،‌نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد در مجلس درگفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: افزایش یکباره قیمت ارز در سال 91 موجب شد تا تولید کنندگان دیگر نتوانند مثل گذشته مواد اولیه تهیه کنند این منجر به کاهش ظرفیت تولید شد.

بیاتیان همچنین واردات بی‌رویه کالاهای تولید داخل را نیز از جمله دلایل رکود در عرضه تولید معرفی کرد.

نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد در مجلس وجود بازارهای کاذب از جمله بازار خودرو، مسکن، ارز، سکه و طلا را از دیگر دلایل رکود در بخش تولید عنوان کرد و افزود: اگر بخواهیم شاهد رونق در بخش تولید باشیم باید سوددهی را در این بخش افزایش داد در غیر اینصورت مردم به سمت سرمایه گذاری در تولید نخواهند رفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بازنگری دولت درزیر ساخت‌های اقتصادی و همچنین ایجاد سود منطقی در عرصه تولید را از دیگر راه‌حل‌های رونق در بخش تولید دانست.

بیاتیان حرکت اقتصاد کشور از اقتصاد دلال محور به تولید محور را ضروری دانست و افزود: حمایت دولت از تولید ملی و حمایت بانک وارائه تسهیلات کم بهره و مدیریت در بخش واردات نیز از جمله راه‌کارهای رونق بخشی تولید است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: اختصاص دادن سهم تولید از بخش هدفمند سازی یارانه‌ها می‌تواند کمک بزرگی در جهت نجات تولید کنندگان کشور باشد.

نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد در مجلس خروج ازرکود را آثار روانی عنوان کرد و افزود: اگر نتوانیم با تداوم این آثار روان در بخش عملی از رکود خارج شویم امکان بازگشت به شرایط سابق وجود خواهد داشت.

بیاتیان در پایان گفت: در صورت حمایت دولت درزمینه بانکداری و همچنین مدیریت واردات و ارائه تسهیلات به تولید قطعات شاهد تداوم خروج از رکود رونق خواهیم بود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن