تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820104310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر امام جمعه کازرون از نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تقدیر امام جمعه کازرون از نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات شیراز- ایرنا- امام جمعه کازرون در آیین نماز جمعه این شهر، هفته امامت و ولایت را تبریک گفت و از نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات تقدیر کرد.


حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون یاد وخاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت گفت: نیروی انتظامی باید رضایت مندی مردم وایجاد امنیت درجامعه را در اولویت قراردهد .
وی به هفته وزارت اطلاعات اشاره کرد وافزود: عزیزانی که بحق از طرف امام بنام سربازان گمنام امام زمان نامبرده می شود تلاشهای خوبی در خنثی کردن توطئه های دشمنان کرده اند .
وی همچنین اعلام کرد: امروز شاهد هستیم که علی رغم ناامنی هایی که درکشورهای مختلف وجوددارد با تلاش های این عزیزان ودیگر نیروهاکشور ما از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است .
حجت الاسلام خرسند به پیام رهبر معظم انقلاب در مراسم حج امسال اشاره کرد وافزود:اولین مساله ، فلسطین است دشمن تلاش دارد با این توطئه هایی که در کشورهای اسلامی که همه آنها ریشه در رژیم اشغال گر قدس دارد به مساله اصلی تبدیل کند و فلسطین فراموش شود .
وی گفت:این ائتلافی که دشمنان راه انداخته اند همه دورغ وفریبکارانه است آمریکا وانگیس وفرانسه وهمپیمانان عربش خودشان آلوده هستند خودشان این گروهک های تکفیری را بوجود آوردند وهنوز هم حمایت می کنند اگر راست می گویند چرا منابع مالی آنها را قطع نمی کنند .
وی افزود: اینها دنبال حضور در منطقه هستند وبه این بهانه عرصه را برجمهوری اسلامی تنگ کنند که سرشان به سنگ خورده است .
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد ک/2
7372 /675


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن