تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798289234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت تهران: به داد مردم برسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
امام جمعه موقت تهران: به داد مردم برسید




حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی خطاب به دولتمردان گفت: به آن خدایی که این امکانات را به شما داده از حاشیه‌ها به متن بیایید و به داد مردم برسید و مشکلاتی مثل گرانی، مسکن و ازدواج و مشکلات فرهنگی را حل کنید. مشکلات فرهنگی نیز مهم‌تر از مشکلات اقتصادی است.





خبرگزاری ایسنا: خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به دولتمردان، گفت: آن چه که شما را در دل‌ها جای می‌دهد توجه به مسائل سیاسی و انتخاباتی نیست، بلکه خدمت برای خدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با تبریک فرا رسیدن روز عید غدیر، اظهار کرد: مسئولان و جناح‌های مختلف بیایند و این جناح‌بندی‌ها را که ایجاد اختلاف می‌کند با ولایت پیوند بزنند و بدانند عقد اخوت از سنت‌های پیامبر (ص) است که همه را با هم برابر کرد.

وی با بیان این‌که «امروز روز حیات و احیای دین و تبری از حکومت ظالمان است» افزود: پرچم غدیر به دست امام راحل به اهتزاز درآمد و به دست خلف صالحش همچنان در اهتزاز است و امروز باید با عمق جانمان غدیر را احیا کنیم.

صدیقی همچنین از بنیاد بین‌المللی غدیر که به دست آیت‌الله خزعلی تأسیس شده به خاطر فعالیت‌ها و برنامه‌های وسیعی که این بنیاد دارد، تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین گفت: جا دارد از مسئولان محترم به خصوص چند وزیر از جمله وزیر امور خارجه، کشور و دارایی تشکر کنم. چرا که به اطلاع من رسیده که این مسئولان همت وافی در بخشنامه کردن به جاهای مختلف در جهت مورد توجه قرار دادن عید غدیر داشته‌اند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه به پیام مقام معظم رهبری درباره حج اشاره و خاطرنشان کرد: پیام این عنصر پاک باخته و چشمه حکمت اهل بیت عصمت و طهارت بسیار زیبا و پرمحتوا بود و ایشان ایجاد اتحاد و مبارزه با تفرقه‌افکنی، تعمیق مسأله حج و تبیین اسلام ناب محمدی (ص) را مدنظر قرار داده است.

صدیقی گفت: اسلام دین خدمت و مقابله با ظلم و ستمکاران و طاغوت‌ستیز است و با اسلام بی‌حالی و افسردگی و بی تعهدی و اسلام آمریکایی که سازش با قدرت‌های بزرگ و ستیز با ملت‌های خود و خضوع در برابر قدرت‌های بیگانه را مدنظر قرار داده تفاوت دارد. اسلام ناب پیغمبری که امام آن را احیا کرد درحال خیزش و جوشش و فوران است و هر روز یک گام از سنگرهای آمریکایی را فتح می‌کند و این اسلام ولایی و انقلابی نشأت گرفته از غدیر است.

وی همچنین به ائتلاف آمریکا و چند کشور عربی در مبارزه با داعش اشاره و اظهار کرد: این ائتلاف در پوشش مبارزه با تروریست‌ها و جنگ با داعش در واقع یک فریب آشکار و ناشیانه قلمداد می‌شود و می‌خواهند خود را در عمل تبرئه کنند و با ایجاد مناطقی مثل منطقه پرواز ممنوع در سوریه منابع و نیروی هوایی سوریه را از بین ببرند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: این نیروهای تروریستی وابسته به آمریکا و قدرت‌های بزرگ هستند و از طریق همین کشورهای وابسته شهری از کردها در سوریه را مورد هجوم قرار داده‌اند و هرجا هم می‌روند قتل عام می‌کنند تا بگویند اسلام به معنی وحشیگری است. در واقع باطن آمریکا در اینها بروز پیدا می‌کند در حالی که باید بدانند که مگر خدا از کرده‌های آنها غافل است و مگر اسلام ناب با همین جریانات گسترش خود را در پیش ندارد.

صدیقی خاطرنشان کرد: ما شدیدا از حرکت این ائتلاف تبری می‌جوییم و می‌گوییم این حرکت، حرکت ضد داعش نیست بلکه در جهت تضعیف حکومت عراق و سوریه ایجاد شده است. توقع ما هم از علمای بلاد اسلامی این است که بدانند آتشی که روشن شده همه را بدنام خواهد کرد.

وی با بیان این‌که «چرا دانشگاه‌ها و رسانه‌ها علیه اینها اقدام نمی‌کنند» گفت: با این شرارت‌ها آمریکا و شاخ‌هایش شکسته خواهد شد.

صدیقی در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: ارتش، سپاه و نیروهای مسلح ما اگرچه همیشه آماده هستند اما جنگ عملی‌شان مقطعی است ولی نیروی انتظامی در مقابل تهاجم همه‌جانبه دنیای شرارت است و همیشه در صحنه حضور دارد و در جهت مبارزه با فساد و بی‌بندوباری و مواد مخدر و مسائل مختلفی که دشمن از آن دست برنداشته حرکت می‌کند. نیروی انتظامی همیشه در جبهه و سنگر و زحماتش قابل تقدیر است.

صدیقی به موضوع برگزاری جلسه مشترک میان مجلس و دولت هم اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر ایجاد تفاهم، پیش هم نشستن، تبادل اطلاعات داشتن و همفکری کردن برای رفع مشکلات توصیه‌هایی داشته‌اند.

وی با بیان این‌که «ما منتظر خروجی این نشست‌ها و تحقق وعده‌هایی که دولت به مردم داده است از جمله برطرف کردن بیکاری و مشکل مسکن هستیم» افزود: منشأ بسیاری از مشکلاتی که جنبه جزایی پیدا می‌کند بیکاری و فقر است و برطرف کردن اینها رسالت اولیه دولت محسوب می‌شود.

صدیقی خطاب به دولتمردان گفت: به آن خدایی که این امکانات را به شما داده از حاشیه‌ها به متن بیایید و به داد مردم برسید و مشکلاتی مثل گرانی، مسکن و ازدواج و مشکلات فرهنگی را حل کنید. مشکلات فرهنگی نیز مهم‌تر از مشکلات اقتصادی است.

صدیقی رفع موانع تولید، کنار زدن بروکراسی‌ها، حمایت از تولید داخلی، جلوگیری از واردات غیرضروری را از دیگر وظایف دولت خواند و همچنین خطاب به دولت خاطرنشان کرد: در جاهایی که لازم است حتی اگر زحمت دارد دین را وارد کنید تا باعث رشد خود شویم.

وی افزود: آنچه که شما را در دل‌ها جای می‌دهد توجه به مسائل سیاسی و انتخاباتی نیست بلکه خدمت و کار برای خدا است.

خطیب نماز جمعه این هتفه تهران با اشاره به موضوع کم آبی در کشورمان گفت: حرام‌خوری و حرام گویی را از بین ببریم تا درهای خداوند باز شود.

وی افزود: با توجه اینکه درصد زیادی از آب در بخش کشاورزی استفاده می‌شود اگر تدبیر حکومتی باشد تا در کشاورزی 10 درصد از این مقدار کم شود خدمت بزرگی خواهد بود.

صدیقی در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تهران نیز با بیان این‌که «تقوای الهی و رعایت حقوق یکدیگر، ایثار، گذشت، همسایه‌داری، رعایت مراجعین برای مسئولان، رعایت انصاف برای کسبه، رعایت عظمت دین و هویت اسلامی و همچنین حفظ موجودیت و اقتدار در ارتباط با بیگانگان است» در ادامه با اشاره به روز عید غدیر، گفت: این روز، روز اعلام رضایت از دین است و ریشه در بساط آفرینش عالم دارد.

وی افزود: عید غدیر شکوفا کردن ظرفیت انسان و گسستن زنجیرهای عبودیت و اسارت در برابر بت‌ها و طاغوت و اتصال دادن جامعه به مبدأ و آفریدگار جهان و رمز وحدت است.






تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن